اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره حماسه باران عنوان کرد

90 مقاله و 550 اثر هنری حاصل برگزاری جشنواره حماسه باران

دبیر جشنواره حماسه باران گفت: 90 مقاله علمی، 550 اثر هنری و تیم‌های مختلف ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در نخستین جشنواره حضور یافتند.

90 مقاله و 550 اثر هنری حاصل برگزاری جشنواره حماسه باران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حمیدرضا محمدی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره علمی، هنری و ورزشی حماسه باران که شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از مدیران و دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم در سالن همایش فرهنگسرای شهید آوینی برگزار شد به تشریح اهداف برگزاری این جشنواره پرداخت و اظهار داشت: این جشنواره به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم و با همکاری سایر مراکز علمی و کاربردی استان قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش علمی، هنری و ورزشی برگزار شد به موضوعات آن اشاره کرد و ابراز داشت: دانشجویان آثار خود را در دو بخش علمی و هنری در موضوعاتی همچون انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، حماسه‌های ملی و مذهبی، فرهنگ و الگوی مصرف، اقتصاد اسلامی و سبک زندگی اسلامی ارائه دادند که در این بخش تعداد 90 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر جشنواره حماسه باران افزود: بخش ورزشی این جشنواره با حضور دانشجویان در دو بخش دختران و پسران در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد که در بخش خواهران، برترین‌ها در رشته‌های والیبال، تنیس روی میز و تیراندازی و در بخش برادران در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز و تیراندازی مشخص شدند.

محمدی در ادامه به موضوعات بخش هنری جشنواره حماسه باران اشاره کرد و گفت: در بخش هنری این جشنواره 550 اثر از دانشجویان در قالب‌های صنایع چوبی، طراحی پوستر، عکس، نقاشی و طراحی، کاریکاتور، شعر و داستان، انیمیشن و پویانمایی و طراحی لوگو به جشنواره ارسال شد و امروز از برترین‌های این بخش‌ها تجلیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره کار خود را با رشته‌های متنوع آغاز کرده است،‌ ابراز داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان، ایجاد انگیزه همدلی و تعامل بین دانشجویان، ایجاد شرایط لازم برای خلاقیت و نوآوری دانشجویان و شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای برتر دانشجویان دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان و ترویج و نشر فرهنگ اسلامی از اهداف برگزاری این جشنواره بود که با اهتمام وی‍ژه ریاست دانشگاه علمی و کاربردی واحد استان قم به مرحله اجرا رسید.

انتهای پیام/78009/ش‌30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول