اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نشست شورای فرهنگ عمومی شیروان صورت گرفت

عضویت اعضای شورای فرهنگ شیروان به شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی از عضویت اعضای شورای فرهنگ عمومی شیروان به شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور خبر داد.

عضویت اعضای شورای فرهنگ شیروان به شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی،  علی رحیمی با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت فضاهای مجازی گفت: شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور که در بستر اینترنت قابل دسترسی است می‌تواند نقش موثری در ایجاد ارتباط میان افراد اهل کتاب و کتابخوانی و مرتبط با عرصه کتاب از جمله کتابداران، اعضای کتابخانه‌ها، نویسندگان، ناشران و ...  ایفا کند.

وی به فعالیت‌های گسترده فرهنگی در این شبکه اشاره کرد و افزود: قابلیت‌های این شبکه شامل مسابقات کتابخوانی، امکان ثبت نقد و نظر در مورد کتاب‌ها، افزودن کتاب به قفسه مجازی، امتیاز دهی به کتاب‌ها، پیشنهاد کتاب‌های مورد علاقه به سایر کاربران، جستجوی منابع در بانک کتاب با بیش از 400 هزار عنوان و اطلاع از برترین کتاب‌ها در موضوعات پر مخاطب است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان که با حضور امام جمعه و اعضای شورا و برخی اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار شد، پس از معرفی این شبکه مصوب شد، تمام اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان، عضو شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور شوند.

انتهای پیام/63002/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول