اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته میراث فرهنگی

زنده باد اصفهان در قاب‌های عکس جا گرفت

مسئول برگزاری نمایشگاه عکس گروه اصفهان‌شناسی زنده‌رود گفت: به مناسبت هفته میراث فرهنگی نمایشگاه عکس این گروه اصفهان‌شناس با عنوان «زنده باد اصفهان» در مسجد جامع عباسی برگزار شد.

زنده باد اصفهان در قاب‌های عکس جا گرفت

سمیرا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تعداد 80 عکس با موضوع‌های مختلفی در مورد اصفهان در مسجد امام اصفهان از 29 اردیبهشت ماه سال جاری به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: این عکس‌ها صرف آثار تاریخی اصفهان نیست بلکه در مورد فرهنگ و آداب و رسوم و هر آنچه که برای مردم دغدغه و جذابیت داشته باشد، نشان داده می‌شود.

عضو هیات مدیره گروه اصفهان‌شناسی زنده‌رود با بیان اینکه برای مشارکت در این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده است، تصریح کرد: شاید این نمایشگاه از نظر تکنیک به صورت بسیار حرفه‌ای نباشد اما دیدگاه‌ متفاوت عکاسان در مورد فرهنگ یک شهر مجموعه غنی را به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: هدف گروه اصفهان‌شناسی آشنایی و فرهنگ‌سازی مردم در حفظ میراث فرهنگی است و زمانی که مردم خود حفظ آثار تاریخی را فرا گیرند در آن زمان می‌توان از میراث فرهنگی انتظار داشت.

حسینی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا دوم خرداد ماه سال جاری ادامه دارد، گفت: این گروه در واقع به عنوان تریبون و دیدبانی و برای ارتباط با مردم و مسولین میراث فرهنگی است.

انتهای پیام/63007/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول