اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مهندسی سپاه کربلای مازندران:

بیمارستان ولایت ساری سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه کربلای مازندران گفت: بیمارستان ولایت ساری با 53 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که پیش‌بینی می‌شود تا سال 93 به بهره‌برداری برسد.

بیمارستان ولایت ساری سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد

 غلامعلی رحیم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با موفق دانستن عملکرد معاونت مهندسی و پدافند سپاه کربلای مازندران در سال‌های اخیر گفت: در بسیاری از پروژه‌های تحویل گرفته شده از برنامه ابلاغی سال جلوتر هستیم.

وی در تشریح عملکرد این معاونت از سال‌های 1389 تا 91 به  احداث ساختمان اداری 33 حوزه مقاومت در سراسر استان مازندران با میانگین پیشرفت 70 درصدی اشاره کرد و افزود: سالن‌های ورزشی 9 دی در 14 ناحیه از شهرهای استان مازندران با 80 درصد در دست ساخت است.

رحیم‌پور احداث 76 سوله فرهنگی ورزشی صالحین را از دیگر اقدامات انجام شده در معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه کربلای مازندران اعلام کرد و گفت: به ازای هر حوزه مقاومت یک سوله ورزشی نیز در دست ساخت است.

وی پیشرفت سالن‌های وزشی صالحین را 60 درصد اعلام کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ساخت و توسعه درمانگاه انصار ساری، سالن اجتماعات غدیر و مجتمع آموزشی، فرهنگی ستاد سپاه کربلا، نمازخانه ستاد و سالن جلسات آن نیز به پایان رسیده و تحویل داده شده‌اند.

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه کربلای مازندران به احداث ساختمان بیمارستان ولایت توسط این معاونت اشاره کرد و گفت: این بیمارستان با 64 تخت در پنج طبقه در حال احداث است که تاکنون 53 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رحیم‌پور در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود بیمارستان ولایت ساری در سال 93 به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول