اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی ارومیه خبر داد

انهدام باند قاچاق سوخت در مرزهای آذربایجان غربی

فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفت: باند قاچاق سوخت در مرزهای آذربایجان غربی منهدم شدند.

انهدام باند قاچاق سوخت در مرزهای آذربایجان غربی

شهروز رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیش از 7 هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف 75 رأس دواب و دستگیری پنج تن از قاچاقچیان در ارتفاعات میله‌های مرزی از عملکرد مرزبانان آذربایجان غربی در یک عملیات است.

وی تصریح کرد: مرزداران هنگ مرزی ارومیه با تشدید اقدامات کنترلی و اجرای تاکتیک‌های موثر عملیاتی علیه قاچاقچیان موفق شدند از خروج غیرقانونی مقادیر قابل توجهی مواد سوختی از کشور جلوگیری کنند.

رحمانی افزود: مأموران این هنگ با انجام یک سری کار اطلاعاتی دقیق، از مسیرهای حرکت کاروان قاچاق باخبر شده و با تجهیزات لازم نظامی و با نیروی رزم مناسب برای مقابله با قاچاقچیان به معابر قاچاق‌خیز اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ رزم این هنگ ضمن محاصره و دستگیری پنج تن از قاچاقچیان، موفق به مهار 75 رأس دواب، کشف 7 هزار و 80 لیتر سوخت قاچاق شدند.

رحمانی بیان داشت: به علت کوهستانی بودن منطقه و عدم انتقال مواد سوختی به یگان 5 هزار لیتر از این مواد سوختی در محل امحا و مابقی را به همراه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به یگان انتقال داده شد.

انتهای پیام/61001/ذ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول