اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان خبر داد

افزایش 640 درصدی کشفیات دام قاچاق در هرمزگان

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان از کشف 9 هزار و 300 رأس دام زنده قاچاق در 45 روز ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه 640 درصد افزایش نشان می‌دهد.

افزایش 640 درصدی کشفیات دام قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، محمود صابری با اشاره به پدیده شوم قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: با توجه به تفاوت فاحش قیمت‌ها در دو سوی مرز، امروز تخریب‌کنندگان فضای اقتصادی کشور، سلامت غذایی مردم را آماج سودجویی خود قرار داده و با خروج غیرقانونی دام زنده علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور موجب ضربه به امنیت غذایی، سلامت مردم و نهایتاً گران شدن پروتئین مورد نیاز و کاهش خرید شده‌اند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان از کشف 9 هزار و 300 راس دام زنده قاچاق در 45 روز ابتدای سال جاری خبر داد و ابراز داشت: با اقدامات مؤثر پیشگیرانه و مقابله‌ای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به ویژه کنترل شدید ورودی‌ها و ممنوع کردن هرگونه نقل و انتقال دام بین استانی و شهرستان‌ها در 45 روز نخست سال جاری این تعداد دام زنده توسط ماموران انتظامی و در یابانی کشف شده است.

وی گفت: کشف این تعداد بیش از 50 درصد از کل کشفیات 12 ماهه سال 91 و 640 درصد نیز بیشتر از مدت مشابه در سال گذشته است.

صابری در پایان افزود: با هماهنگی بین سازمان‌ها و ادارات کل ذیربط استانی نسبت به ساماندهی کشفیات تا مرحله ذبح و فروش در بازار اقدام کرده‌ایم که این اقدام باعث تنظیم بازار گوشت در استان شده است.

انتهای پیام/2310/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول