اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هماهنگی ستاد مردمی دکتر جلیلی در بوشهر:

جلیلی از جایگاه‌هایی که دارد برای خود کیسه مالی ندوخته است

مسئول هماهنگی و رابط خبری ستاد مردمی دکتر جلیلی در استان بوشهر گفت: دکتر جلیلی هیچگاه از جایگاه‌هایی که در آن بوده برای خود کیسه مالی و آبرویی ندوخته است و نگاه او به قدرت از باب امانت است و نه طعمه.

جلیلی از جایگاه‌هایی که دارد برای خود کیسه مالی ندوخته است

ایمان زنده‌بودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: اصول تبلیغات ستادهای دکتر جلیلی به جای هزینه‌های گزاف و غرق شدن در فضاهای نخبه زده باید به ارتباط گیری مستقیم با مردم و تمرکز بر استفاده از پتانسیل‌هایی چون مساجد، هیئت‌ها، تکایا و حسینیه‌ها اختصاص یابد. گفتنی است این الگو بر مبنای تبلیغاتی شهید دیالمه استوار است.

زنده‌بودی در ارتباط با نحوه تلاش ستاد دکتر جلیلی برای کمک به دکتر جلیلی در استان بوشهر چگونه خواهد بود؟، اضافه کرد: شناسایی امکانات تبلیغی از تریبون‌ها و منابر تا مغازه‌ها و وسایل نقلیه،  شناسایی و ارتباط گیری با عناصر و افراد متمایل به دکتر جلیلی و فعال کردن پتانسیل‌های فکری و نخبگانی ‍‍‍و موجهان و معتمدان محله و منطقه‌ای و صنفی و تولید محصولات ابتکاری رسانه‌ای و هنری و دیجیتالی اعم از تراکت‌های تبلیغاتی sms بلوتوث، نشریه، پوستر، طنز؛ شعارهای کوتاه از دیگر برنامه‌های ما است.

وی اظهار داشت: دکتر جلیلی، فردی مومن، متواضع، جدی، با احساس مسئولیت، گریزان از مقام، متعهد به کار و وظیفه و مصداق حدیث شریف «رحم الله امرء عمل عملا فاتقنه»، با تدبیر، بی حاشیه، اهل اصلی فرعی کردن امور، علاقه مند به استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، مقاوم و انقلابی به تمام معنا، دارای ذهنی اصولی و شکل گرفته، متین، با شخصیت و باهوش است.

مسئول هماهنگی و رابط خبری ستاد مردمی دکتر جلیلی در استان بوشهر بیان داشت: او اگر حتی رای نیاورد، می‌تواند نماینده تام جریانی باشد که قدرت را نه برای قدرت بلکه حقیقتا برای خدمت می‌خواهند و هیچگاه، برخی احساس تکلیف‌ها را سپر قدرت خواهی و پرورش نفسانیت خود قرار نمی‌دهند.

وی ادامه داد: دکتر جلیلی هیچگاه از جایگاه‌هایی که در آن بوده برای خود کیسه مالی و آبرویی ندوخته است و نگاه او به قدرت از باب امانت است و نه طعمه.

زنده‌بودی بیان کرد: به نظرم ایشان می‌تواند مصداق واقعی نقاط قوت رئیس جمهور،  منهای ضعف‌های ایشان باشد، این ویژگی‌ها می‌تواند زمینه خوبی را برای حضور ایشان در عرصه ریاست جمهوری فراهم کند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول