اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد حامیان مردمی سعید جلیلی در بوشهر فعال شد

دفتر هماهنگی ستاد حیات طیبه (حامیان مردمی سعید جلیلی) در استان بوشهر فعال شد.

ستاد حامیان مردمی سعید جلیلی در بوشهر فعال شد

ایمان زنده بودی مسئول هماهنگی و رابط خبری ستاد حیات طیبه در استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: به منظور شکل دهی به شبکه اطلاع رسانی گسترده ستادهای خودجوش مردمی جلیلی در استان‌ها در مرکز هر استان یک رابط برای شناسایی فعالان ستادهای مردمی تعیین شده است.

زنده بودی گفت: از همه فعالان ستادهای خودجوش مردمی استان به خصوص در شهرستانها و بخش‌های مختلف درخواست می‌شود اطلاعات اعضا و فعالیت‌های خود را با این دفتر به شماره 09173773862 و ایمیل iman.zendebodi@iran.ir  اعلام کنند تا امکان ارتباط متقابل فراهم آمده و مناطق یا اصناف فاقد ستادهای مردمی شناسایی شوند.

زنده بودی ادامه داد: از تمام افرادی که مایل به راه‌اندازی ستادهای مردمی حیات طیبه در شهرها و روستاهای مختلف و همچنین بین اقشار مختلف هستند تقاضا داریم که پس از شروع فعالیت رسمی اخبار، گزارشات، ابتکارات و ... را به آدرس ایمیل اعلام شده برای انعکاس به دفتر مرکزی ارسال کنند.

زنده بودی با توجه به شیوه نامه تبلیغاتی سعید جلیلی در انتخابات گفت: لازم است همه علاقمندان جلیلی ضمن رعایت کامل قانون تبلیغات انتخابات، از چاپ عکس‌های بزرگ رنگی و بدون محتوا اجتناب ورزیده و از هر گونه فعالیت تخریبی نسبت به دیگر نامزدهای محترم به شدت پرهیز کنند.

وی ادامه داد: هواداران این کاندیدا ضمن پرهیز از انجام هزینه‌های گزاف به ارتباط گیری مستقیم با مردم و تمرکز بر استفاده از پتانسیل‌هایی چون مساجد، هیئت‌ها، تکایا و حسینیه‌ها تمرکز کنند و در تمامی مراحل فعالیت رعایت حق الناس، عدم تخریب سیمای شهری و حفظ محیط زیست را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/66006/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول