اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد تأکید کرد

اجرای برنامه‌های فرهنگی در ملارد به منظور ترویج فرهنگ بسیج

فرماندار ملارد بر اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور ترویح تفکر و فرهنگ بسیجی در بین نوجوانان در این شهرستان تأکید کرد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی در ملارد به منظور ترویج فرهنگ بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد فردی امروز در همایش بسیج عشایری این شهرستان اظهار داشت: اقتدار نیروهای بسیج امروز برای تمام دنیا مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از وجود نیروهای بسیجی در کشور ما هراس دارد افزود: نیروهای بسیجی در تمام برهه‌ها با نظام همراه بوده‌اند و با حضور به موقع خود موفق شدند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

فرماندار ملارد با بیان اینکه امروز باید بیش از گذشته تفکر و فرهنگ بسیج را در بین نوجوانان و جوانان امروز نهادینه کرد، گفت: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

فردی تأکید کرد: با تشکیل این نیرو که از دل مردم نیز می‌باشد موفق شده‌ایم بسیاری از توطئه‌های دشمنان را برای خدشه وارد کردن به این نظام مقدس از بین ببریم.

وی گفت: امروز دشمن در نظر دارد تا تبلیغات منفی فرهنگ و تفکر بسیجی را در بین ملت ایران تضعیف کند و این تفکر را کمرنگ جلوه دهد.

فرماندار ملارد در بخشی دیگر از سخنان خود به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات در کشور اشاره کرد و ادامه داد: دشمن بیش از هر زمان دیگری دست به کار شده و در نظر دارد تا با تبلیغات منفی مانع از حضور حداکثری مردم در این انتخابات شود.

فردی افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را کرده است و برای اینکه بتواند اهداف و توطئه‌های خود را عملی کند از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.

وی ادامه داد: آگاهی و بصیرت مردم در این عرصه نیز بسیار مهم است لذا ملت ایران باید با حضور چشمگیر و پرشور خود در انتخابات بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

وی در ادامه سخنان خود بسیج را پشتوانه محکمی برای نظام عنوان کرد و گفت: بسیجیان در تمام برهه‌ها و بدون هیچ چشمداشتی از ارزش‌های انقلاب حفاظت می‌کنند.

وی چرخه تولید و اقتصاد در ایران اسلامی را مدیون مردمان زحمتکش عشایر دانست و افزود: عشایر با تمامی مشکلاتی که دارند از همان اوایل انقلاب که به فرمان حضرت امام (ره) بسیج عشایر تشکیل شد در تمام عرصه‌ها حضور داشته و بار دیگر در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ثابت خواهند کرد که عشایر همچنان مدافع اسلام و ولایت هستند.

در پایان این مراسم از تعدادی از بسیجیان نمونه عشایری این شهرستان با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول