اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام:

فرهنگ کار و تلاش باید در بین مدیران استان تقویت شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام گفت: فرهنگ کار و تلاش باید در بین مدیران استان ایلام تقویت شود.

فرهنگ کار و تلاش باید در بین مدیران استان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، یونس احمدی ظهر امروز در جریان دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در محل دفتر مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام اظهار داشت: هر قدر برای مردم استان ایلام کار و تلاش شود کفایت نکرده و جوابگوی حقوق و مطالبات به حق مردم این استان نیست.

وی با اشاره به تلاش‌ها و رویکرد جدید مدیر اداره اوقاف و امور خیریه استان ایلام در ارائه خدمات به مردم ادامه داد: مدیریت جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام نیز با اذعان با این موضوع که مردم ایلام بیش از این مستحق ارائه خدمات مطلوب هستند، پا در این عرصه بزرگ نهاده است که امیدواریم مرضی خداوند متعال باشد.

این مسئول اضافه کرد: متاسفانه بی‌توجهی فرهنگ کار در بخش‌هایی از استان ایلام وجود دارد و شاید این موضوع در برخی از مدیریت‌های دستگاه‌های اجرایی رخنه پیدا کرده باشد به نحوی که هر کس فکر می‌کند پشت میز خدمت نشست دیگر باید بنشیند در حال که اعتقاد دارم رفتن پشت میز و کسب مسئولیت به معنای ننشستن است نه نشستن.

احمدی تصریح کرد: از رویکرد جدید اداره اوقاف و امور خیریه استان ایلام در راستای توجه به نیازها و مطالبات مردم تقدیر می‌شود و این رویکرد را از جنس دغدغه‌های مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان دانسته و در این راستا از هیچ کوششی برای تعامل و وحدت رویه بین این دو دستگاه در ارائه خدمات به مردم استان ایلام دریغ نخواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی آمادگی دارد در راستای تعامل با اداره اوقاف استان در مرمت و بازسازی بقاع متبرکه استان در دو بخش میراث فرهنگی و گردشگری تلاش ویژه‌ای داشته باشد. 

حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: استان ایلام با دارا بودن امامزادگان، بقاع متبرکه و قابلیت‌های معنوی اماکن متبرکه، می‌تواند به عنوان قطب گردشگری معنوی در کشور مطرح شود.

وی وظیفه اوقاف به عنوان متولی امامزادگان و رسیدگی به وضعیت آنها را وظیفه‌ای خطیر دانست و افزود: برای رفاه حال زائران و نیاز بقاع متبرکه و امامزادگان به مرمت و نگهداری، می‌طلبد سایر نهادهای اجرایی به ویژه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری همکاری لازم را با این اداره کل داشته باشد.

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول