اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 12 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تردد وسایل نقلیه در این استان 12 درصد رشد داشته است.

رشد 12 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریبرز کرمی بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران این استان اظهار کرد: در سال 91 تعداد 55 میلیون و 990 هزار و 484 دستگاه خودرو سبک و سنگین در محورهای ارتباطی استان تردد کردند.

وی از رشد 9.8 درصدی تردد وسایل نقلیه در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: بر این اساس در سال 90، 51 میلیون و 12 هزار و 732 خودرو در مسیرهای ارتباطی استان تردد کرده بودند.

کرمی همچنین تعداد تردد خودروهای سبک در سال 91 را 47 میلیون و 944 هزار و 580 دستگاه برشمرد و افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل که 42 میلیون و 364 هزار و 677 دستگاه بوده به میزان 13.3 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد خودروهای سنگین  8 میلیون و 45 هزار و 904 دستگاه  بوده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل که 8 میلیون و 648 هزار و 55 دستگاه بوده شاهد هفت درصد کاهش داشته است.

کرمی از رشد 12 درصدی تردد وسایل نقلیه از ابتدا تا پایان اردیبهشت سال جاری در این استان خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه سبک 15.3 درصد رشد و وسایل سنگین 5.9 درصد کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: محورهای ارتباطی این استان به 17 دستگاه ‌تردد شمار مجهز است.

انتهای پیام/68004/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول