اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر خبر داد

توزیع 180 تن شکر در شوشتر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر از توزیع شکر به قیمت دولتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 180 تن شکر در سطح این شوشتر در حال توزیع است.

توزیع 180 تن شکر در شوشتر

مسعود رجب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: هم اکنون 180 تن شکر در سطح این شهرستان به قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است و مشکلی برای تامین شکر دولتی نداریم.

رجب‌زاده در مورد توزیع شکر در شوشتر افزود: تاکنون 320 تن شکر در سطح شهرستان توزیع شده که هم اکنون 180 تن دیگر در حال توزیع است و همه واحدهای صنفی بزرگ در سطح شهرستان عامل توزیع شکر هستند.

وی درمورد قیمت دولتی شکر توزیع شده خاطرنشان کرد: قیمت مصوب دولتی شکر در حال حاضر هر کیلوگرم یک هزار و 500 تومان اعلام شده که توزیع شکر در این شهرستان با قیمت تعیین شده ادامه دارد.

*شناسایی 4 متخلف احتکار کننده روغن

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر در مورد شناسایی 4 متخلف احتکار روغن گفت: چهار متخلف احتکار روغن در این شهرستان  شناسایی و برخورد جدی با آنها شده است.

رجب زاده ادامه داد: با کسانی که اقدام به احتکار روغن می‌کنند به شدت برخورد می‌شود و در صورت شناسایی پس از تشکیل پرونده به تعزیرات معرفی می‌شوند.

رجب‌زاده با اشاره به اینکه متخلفان شناسایی می‌شوند، تاکید کرد: متخلفان در این عرصه به دلیل بازرسی‌های مستمر از واحدهای صنفی و انبارهای معرفی شده شناسایی شده و با آنها برخورد جدی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بر بازار شهرستان شوشتر نظارت کافی وجود دارد و نگرانی از ناهماهنگی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/72006/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول