اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد بویراحمد خبر داد

پرداخت 105 میلیون ریالی خسارت متفرقه به مددجویان بویراحمدی

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد از پرداخت 105 میلیون ریالی خسارات متفرقه به مددجویان تحت حمایت این شهرستان خبر داد.

پرداخت 105 میلیون ریالی خسارت متفرقه به مددجویان بویراحمدی

زریر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اشاره و اظهار کرد: بیش از 105 میلیون ریال خسارات متفرقه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: این نهاد حمایتی در سرفصل‌های مختلف به مددجویان و خانواده‌های نیازمندی که دچار خسارت‌های احتمالی می‌شوند کمک مالی که در حد توان این نهاد حمایتی باشد به آنها ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از 105 میلیون و 502 هزار ریال در قالب خسارت متفرقه به واجدین شرایط پرداخت شد که امیدواریم در صورت افزایش اعتبارات این نهاد هزینه بیشتری در این خصوص به مددجویان ارائه کند.

انصاری در ادامه تصریح کرد: کمیته امداد به منظور حل مشکلات و رفع نیازهای ضروری و خسارات متفرقه، به مددجویان تحت حمایت کمک‌ها و خدمات بی‌شائبه‌ای را ارائه داده است. 

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد تأکید کرد: سیاست کمیته امداد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت است و امید است با ارائه خدمات مختلف و تلاش شبانه روزی امدادگران به این مهم برسیم و شاهد رشد روز افزون و پیشرفت مددجویان این نهاد باشیم.

انتهای پیام/82011/ط10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول