اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک ناشر اصفهانی:

فروش آثار حوزه کودک و نوجوان بیش از سایر آثار است

یک ناشر اصفهانی گفت: فروش آثار حوزه کودک و نوجوان بیش از سایر آثار است و اگر آموزش و پرورش از نشر کودکان حمایت کند شرایط خوبی برای نویسندگان فراهم می‌شود.

فروش آثار حوزه کودک و نوجوان بیش از سایر آثار است

معصومه جمالی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حمایت از ناشران اصفهانی بسیار کم است، اما اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان با برگزاری همایش فرهنگ مکتوب و معرفی آثار برتر و حمایت از آنها اندک توجهی به ناشران و نویسندگان اصفهانی دارد.

وی افزود: حوزه کودک و نوجوان نسبت به سایر حوزه‌ها بیشتر مورد توجه است زیرا نیاز به کتب آموزشی برای خانواده‌ها بیشتر از سایر کتب احساس می‌شود و فروش این آثار نسبت به سایر آثار بیشتر است.

ناشر اصفهانی در ادامه گفت: انتشارات آمیس در سال گذشته آثار بسیاری را در حوزه کودک و نوجوان به چاپ رساند که آثار نمایشی از امید نیاز کارگردان اصفهانی جزو این انتشارات بود و مورد استقبال فراوانی واقع شد.

وی تصریح کرد: معضل فروش آثار ادبی از جمله مهم‌ترین مشکل انتشاراتی‌های اصفهان است که باید به آن توجه کرد، در اصفهان مراکز پخش‌ آثار هنری کم کار هستند و تنها تعدادی کمی از آنها در این حوزه فعالیت دارند.

جمالی مهر ادامه داد: باید به حوزه فروش آثار توجه بیشتری شود تا روند نشر آثار مختلف هنری و آموزشی و تربیتی برای کودکان و نوجوانان بیشتر شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش قول‌هایی را برای حمایت از برخی آثار منتشر شده در حوزه کودک و نوجوان داده است که اگر عملی شود برای نویسندگان شرایط خوبی فراهم می‌شود، اما هنوز عملی نشده است.

انتهای پیام/63019/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول