اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استاندار البرز:

نیازهای اجتماعی کودکان و نوجوانان در البرز شناسایی شود

مدیرکل اجتماعی استاندار البرز بر شناسایی نیازهای اجتماعی کودکان و نوجوانان این استان تأکید کرد.

نیازهای اجتماعی کودکان و نوجوانان در البرز شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا عسگری ظهر امروز در جلسه کمیته‌های هفتگانه طرح تحول اجتماعی اظهار داشت: با بررسی نیازهای نوجوانان و کودکان می‌توانیم بخش مهمی از نیازهای آنان را مرتفع کرده و برنامه‌ریزی‌های اساسی را برای پیشرفت آنان فراهم نماییم.

وی با اعلام اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت این قشر از جامعه نیز یکی از مهمترین مسائلی است که باید به ‌آن توجه شود افزود: برای اینکه بتوانیم در غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان موفق باشیم باید برنامه‌ریزی‌های اساسی و تمهیدات لازم را بیندیشیم.

این مسئول با اعلام اینکه این کارگروه تخصصی در قالب طرح تحول اجتماعی است افزود: برنامه‌ریزی‌های این کارگروه در قالب هفت کارگروه ترویج اخلاق اسلامی، ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش اعتیاد و موادمخدر، انضباط اجتماعی و ترویج قانونگرایی در جامعه، تقویت وحدت، همبستگی و هویت ملی، ارتقای نشاط اجتماعی و سلامت و همچنین تحکیم و تعالی بنیان خانواده و کاهش طلاق تدوین شده است.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های این جلسه را انتخاب دبیری هر یک از کارگروه‌ها در قالب دستگاه‌های متولی امر عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا دو مجموعه اداره کل امور بانوان استاندار به عنوان دبیر کارگروه «تحکیم و تعالی بنیان خانواده و کاهش طلاق» و همچنین «ناجا» به عنوان دبیر کارگروه «انضباط اجتماعی و ترویج قانونگرایی در جامعه» انتخاب شدند.

به گفته عسگری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پنج کارگروه دیگر نیز در جلسه آینده با بررسی کارشناسی انتخاب خواهد شد.

وی در ادامه بر ضرورت در نظر گرفتن کارگروه کودک و نوجوان تأکید کرد و گفت: تشکیل این کارگروه به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه‌‌ها در بسترسازی جامعه است که باید هر چه سریع‌تر تشکیل شود.

براساس این گزارش، مدیران کل و نمایندگانی از اداره کل کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ناجا، اوقاف و امور خیریه، دانشگاه خوارزمی، امور زندان‌ها، بهزیستی، آموزش و پرورش، حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و.... در این کارگروه عضو هستند.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول