اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع داماش:

حفظ بازیکنان داماش ضرورت است

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه بسیاری از تیم‌ها به دنبال بازیکنان داماش هستند، گفت: بازیکنان داماش باید حفظ شوند.

حفظ بازیکنان داماش ضرورت است

مرتضی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تصمیم خود برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: فصل گذشته با حضور در داماش به دنبال این بودم که در چند سال آخر فعالیت فوتبالی‌ام در شهر خودم توپ بزنم و در خدمت فوتبال شهرم باشم و فکر می‌کنم در فصلی که گذشت این موضوع را به اثبات رساندم.

وی ادامه داد: سال گذشته زمانی که هنوز وضعیت مالی و مالکیت داماش مشخص نبود پس از چند سال بازی در خارج از استان دوباره به این تیم آمدم تا با استفاده از تجربه خود در کنار جوان‌ترها به تیم کمک کنم.

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای ادای دین به شهرم انجام دادم، اذعان کرد: زمانی که در چند هفته نخست به بنده بازی نمی‌رسید هیچ مسئله حاشیه‌ای به وجود نیامد و زمانی هم که به میدان رفتم تمام تلاش خود را برای موفقیت تیمم انجام دادم.

وی درباره ادامه حضورش در داماش برای فصل آینده، خاطرنشان کرد: اکنون بازیکن آزاد هستم اما دوست دارم فوتبالم را از جایی که آغاز کرده‌ام به پایان برسانم و البته این تصمیم را نیز با افتخار گرفته‌ام.

ابراهیمی اضافه کرد: به همین دلیل داماش اولویت اصلی بنده برای فصل بعد است مگر اینکه داماشی‌ها مرا نخواهند و نیازی به من نداشته باشند.

وی به پیشنهادهای دیگر خود اشاره کرد و متذکر شد: چند هفته پیش یک تیم شهرستانی صحبت‌هایی را در این زمینه با بنده انجام داد اما با توجه به اینکه تصمیم به حضور در داماش دارم و نیز وضعیت سرمربی این تیم برای فصل آینده هنوز قطعیت ندارد و هیچگاه مذاکرات ما جدی نشد.

مدافع داماش گیلان اذعان کرد: البته خیلی از تیمهای دیگر هم از طریق دوستان مختلف از تصمیم بنده برای بازی در شهر خودم باخبر هستند.

وی درباره وضعیت تیم داماش برای فصل آینده، تصریح کرد: امیدوارم مسئولان به فکر داماش باشند چرا که به خوبی مشخص است که مردم این تیم را دوست دارند و نتایج این تیم حتی روی مسایل اجتماعی این شهر هم تاثیر می‌گذارد.

ابراهیمی داماش را فراتر از چارچوب فوتبالی و نماد رشت و استان دانست و خاطرنشان کرد: باید کمک شود تا هر چه سریع‌تر وضعیت این تیم سر و سامان یابد و حق مردم و تماشاچیان ما بیشتر از این‌هاست.

وی با بیان اینکه بسیاری از بازیکنان داماش اکنون بازیکن آزاد هستند، یادآور شد: بسیاری از تیم‌ها به دنبال بازیکنان داماش هستند و ابتدا باید این بازیکنان حفظ شوند و پس از آن در جاهایی که نیاز به تقویت داریم گزینه‌های مورد نظر را جذب کنیم.

این بازیکن داماش، گیلان را دارای ظرفیت‌های خوبی به لحاظ بازیکن ذکر کرد و متذکر شد: بازیکنان می‌توانند به داماش کمک کنند و مهره‌های تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول