اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر خبر داد

مرمت و بازسازی شبکه آبیاری آبپخش

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر از مرمت و بازسازی شبکه آبیاری و زهکشی آبپخش خبر داد.

مرمت و بازسازی شبکه آبیاری آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین باشی‌زادگان صبح امروز در بازدید از شبکه آبیاری و زهکشی آبپخش اظهار داشت: آبرسانی به اراضی کشاورزی و تامین به موقع آب کشاورزان در این منطقه اهمیت زیادی دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: شرکت آب استان با همه توان در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به کشاورزان و نخلداران اهتمام دارد و در چند سال اخیر تلاش‌های گسترده‌ای در این عرصه انجام گرفته است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به برگزاری کارگاه مهندسی ارزش شبکه آبیاری و زهکشی آبپخش خاطر نشان کرد: این کارگاه هفته گذشته با موفقیت اجرایی شد و در این کارگاه، تیم مهندسی ارزش پس از بازدید میدانی از طرح، طی سه کارگروه جداگانه و تخصصی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

باشی‌زادگان هدف از برگزاری این کارگاه را افزایش میزان بهره‌وری آب کشاورزی، ارتقاء شاخصه‌های بهره‌وری و همچنین چگونگی و نحوه ایجاد تشکل‌های آب‌بران عنوان کرد.

وی ادامه داد: نظام مطالعات اجتماعی، مصرف بهینه آب کشاورزی و افزایش تولید محصول از محورهای اصلی این کارگروهای تخصصی بود که مورد توجه و ارزیابی قرار گرفت.

باشی‌زادگان از مرمت و بازسازی شبکه آبیاری آبپخش خبر داد و افزود: مطالعات صورت پذیرفته در زمینه مرمت و بازسازی شبکه آبپخش و نیز تاسیسات مربوطه نیز از دیگر اهداف مهم این کارگروه بود که امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی ابراز داشت: محدوده شبکه آبیاری و زهکشی آبپخش با وسعتی بالغ بر 10 هزار هکتار اراضی باغی و زراعی در فاصله 65 کیلومتری از مرکز استان قرار دارد.

این مسئول اظهار داشت: تلاش برای بهبود وضعیت کشاورزی و تامین بهینه آب این قشر از برنامه‌های مورد تاکید مسئولان است.

انتهای پیام/2452/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول