اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شاهرود خبر داد

اجرای سامانه‏های آبیاری تحت‏فشار در 273 هکتار از اراضی شاهرود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود از اقدام برای اجرای سامانه‏های آبیاری تحت فشار در 273 هکتار از اراضی این شهرستان در ماه گذشته خبر داد.

اجرای سامانه‏های آبیاری تحت‏فشار در 273 هکتار از اراضی شاهرود

محمدرضا قاسمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود از اقدام و پیگیری برای اجرای سامانه‏های آبیاری تحت فشار در 273 هکتار از اراضی شهرستان شاهرود در ماه گذشته خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این طرح‏ها حدود یک‏هزار و 920 میلیون ریال از محل اعتبارات بلاعوض دولتی سال گذشته هزینه خواهد شد.

وی افزود: سه طرح جدید درخواست اجرای سامانه‏های آبیاری تحت فشار نیز در شهرستان شاهرود در حال بررسی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود درباره سایر اقدامات این مدیریت در ماه گذشته گفت: صدور مجوز بهسازی و نوسازی برای شش واحد دامی، صدور 30 مورد پروانه کوچک روستایی، انجام 635 مورد تلقیح مصنوعی توسط بخش خصوصی و 525 مورد رکوردگیری شیر از جمله این اقدامات بوده است.

قاسمی همچنین بررسی و تائید سوخت 506 بهره‏بردار، صدور یک فقره جواز تأسیس، ادامه نظارت بر طرح خودکفایی گندم، توزیع کودسرک غلات، تأمین بذور برای کشت محصولات بهاره و ادامه تغذیه باغ‏های سیب و زردآلوی منطقه بسطام و سایر باغ‏ها با استفاده از کودهای آلی را از دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود دانست.

وی اضافه کرد: ادامه طرح‏های حفظ نباتات شامل خرید خدمات گیاه‏پزشکی، مبارزه با آفات عمومی و باغ‏ها، ردیابی آفات و قرنطینه، فعالیت شبکه‏های مراقبت و استقرار ایستگاه‏های پیش آگاهی درختان میوه از مهم‏ترین  فعالیت‏های انجام شده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود در ماه گذشته بوده است.

انتهای پیام/2249/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول