اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

مشارکت 55 هیئت مذهبی دشتستان در برنامه‌های فرهنگی اعتکاف

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از مشارکت 55 هیئت مذهبی شهرستان دشتستان در برنامه‌های فرهنگی اعتکاف خبر داد.

مشارکت 55 هیئت مذهبی دشتستان در برنامه‌های فرهنگی اعتکاف

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا صبح امروز در جلسه هماهنگی سنت حسنه اعتکاف در دشتستان اظهار داشت: اعتکاف، بیرون رفتن از خانه خویش و مصمم شدن بر حضور در خانه حضرت حق است، عبادتى مستحبى و تقرب‌جویانه و داوطلبانه است که روزه روز سوم آن رنگ وجوب مى‌گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: خودسازى، محاسبه نفس، توبه و نیایش، نماز و تلاوت قرآن و استمداد از آستان قدس ربوبى از دیگر برکات‏ اعتکاف است.

محمودی‌نیا بیان کرد: نتیجه و ثمرۀ اعتکاف باید رسیدن به مقام عنداللهی و متنعم شدن از نعمت‌های بهشتی، آن هم نزد پروردگار باشد و در صورتی که معتکف احکام اعتکاف را به خوبی مراعات کند، می‌تواند به چنین مقامی دست یابد.

وی از مشارکت 55 هیئت مذهبی شهرستان دشتستان در برنامه‌های فرهنگی اعتکاف خبر داد و یادآور شد: طبق هماهنگی‌های انجام شده تعداد 55 هیئت مذهبی شهرستان در برنامه‌های فرهنگی مراسم اعتکاف مشارکت می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: فرماندار دشتستان و سایر مسئولان نیز همکاری بسیار خوبی با ستاد اعتکاف داشته‌اند و این امر موجبات بهبود کیفیت برنامه‌های اعتکاف شده است.

مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز افزود: تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی در امر برگزاری مراسم اعتکاف در دشتستان همکاری بسیار خوبی دارند و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

محمدجواد غلامحسین‌زاده گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی، برپایی جلسات حلقه‌های معرفتی با حضور روحانیون و مسئولین هیئت‌های مذهبی و اطلاع‌رسانی عمومی از اهم فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی در این مراسمات است.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول