اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد برگزار می‌شود

برگزاری برنامه‌های فرهنگی در شهرستان قدس/ غبارروبی مزار شهدا

سرپرست فرمانداری شهرستان قدس از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و غبارروبی مزار شهدا همزمان با سوم خرداد در این شهرستان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی در شهرستان قدس/ غبارروبی مزار شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، ناصر آذریفر امروز در ستاد بزگرداشت سوم خرداد اظهار داشت: باید برنامه‌های فرهنگی متناسب با این روز را تدارک دیده تا بتوانیم نسل امروز را با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا سازیم.

وی ادامه داد: هر چند که از دوران هشت سال دفاع مقدس دور شده‌ایم اما نباید اجازه دهیم که گذر زمان فرهنگ ایثار و شهادت را نیز از یاد ما ببرد.

این مسئول تأکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید نوجوانان و جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم و آنان را با آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس مأنوس سازیم.

آذریفر تصریح کرد: دشمنان امروز در نظر دارند تا فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را از ذهن و تفکر نسل امروز دور کنند لذا با تبلیغات منفی می‌خواهند به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی افزود: امروز مهمترین وظیفه ما انتقال آرمان‌های شهدا و رزمندگان اسلام به نسل امروز است لذا باید آگاهانه در برابر دسایس دشمنان گام برداریم و با هوشیار کردن نوجوانان و جوانان توطئه‌های دشمنان را خنثی سازیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان قدس فتح خرمشهر را نقطه عطفی در دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان در سوم خرداد سال 61 با اجرای عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس توانستند خرمشهر را از نیروهای بعثی آزاد و به آغوش میهن اسلامی بازگردانند.

وی توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را مرهون رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام عنوان کرد و ادامه داد: امروز نوبت ما است تا با حفظ آرمان‌های آنان علاوه بر ادامه راه آنان یاد و خاطره آنان را برای همیشه تاریخ زنده نگه داریم.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول