اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز فتح خرمشهر

پیشکسوتان دفاع مقدس در استان مرکزی تجلیل می‌شوند

مسئول ستاد برگزاری گرامیداشت سوم خرداد در استان مرکزی گفت: برگزاری آیین تجلیل از پدران و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری صبحگاه مشترک، گلباران قبور مطهر شهدا و ... بخشی از برنامه‌های استان در سالروز فتح خرمشهر است.

پیشکسوتان دفاع مقدس در استان مرکزی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن گلشن‌زاده در نشست اعضای ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در اراک گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمادی از استقامت ملت ایران در برابر دشمنان است.

وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام در حماسه خرمشهر با‌ غیرت، شجاعت، دلاورمردی و ایمان خود توانستند دشمنان اسلام و کشور را از خاک میهن بیرون کنند که پاسداشت این روز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مسئول ستاد برگزاری گرامیداشت سوم خرداد در استان مرکزی با تأکید بر اینکه آزادسازی خرمشهر یکی از حماسه‌های به یادماندنی هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی تمام کشورهای دنیا از غرب و شرق گرفته تا برخی از کشورهای همسایه امکانات خود‌ را در اختیار رژیم بعثی عراق دادند تا این کشور علیه ملت و کشور ایران اسلامی حمله‌ور شود اما با این حال دشمنان نتوانستند خللی در اراده ملت ایران به‌وجود آورند.

گلشن‌زاده تأکید کرد: در دوران جنگ ، ملت همیشه در صحنه ایران با عزیمت به جبهه‌های نبرد در برابر تجاوز دشمنان اسلام و انقلاب مقاومت کردند و این مقاومت در نهایت سبب پیروزی ملت ایران اسلامی در برابر زیاده‌گویی‌های دشمنان از جمله آمریکای جنایتکار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در استان خاطرنشان کرد:  برگزاری آیین تجلیل از پدران و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار بسیجیان با فرماندهان دوران دفاع مقدس، گلباران قبور مطهر شهدا، حضور حماسه‌سازان عملیات بیت‌المقدس در پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری مسابقات فرهنگی، علمی، ورزشی، یادواره‌های شهدا و ... بخشی از برنامه‌های استان در سالروز فتح خرمشهر است.

انتهای پیام/87002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول