اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته محقق شد

کمک 350 میلیونی تویسرکانی‌ها به بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تویسرکان با اشاره به کمک 350 میلیون ریالی مردم تویسرکان به بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته از اعزام استادان مجرب ساختمانی تویسرکان به عراق در روزهای آینده خبر داد.

کمک 350 میلیونی تویسرکانی‌ها به بازسازی عتبات عالیات

مصطفی تیموری در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان از سال 84 فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان همزمان با استان همدان با هدف سازمان‌دهی و جمع‌آوری کمک‌ها، نذورات مردمی و ایجاد بسترهای لازم برای جلب مشارکت مردم در امر بازسازی حرم‌های ‌ائمه اطهار (ع) در عراق فعال شد.

وی بیشترین اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان را مسئولان و فعالان هیئت‌های مذهبی اعلام کرد و افزود: هیئت‌های مذهبی و فعالان ستاد بازسازی عتبات در راستای جذب مشارکت حداکثری مردم در این امر به صورت فی سبیل الله خدمت می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تویسرکان با بیان اینکه سال 91 در برنامه استانی تدوین شده تعهد تعریفی در این حوزه برای تویسرکان مبلغ یک میلیارد ریال به منظور کمک به بازسازی عتبات عالیات بود، افزود: از مبلغ تعریف شده در سال گذشته مردم متدین و ولایتمدار تویسرکان 350 میلیون ریال به شکل نقدی و غیر نقدی در راستای بازسازی کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تعهد ما برای کمک به بازسازی یک میلیارد ریال است، بیان داشت: درصدد هستیم در قالب یک برنامه مدون، منسجم و رایزنی‌های لازم با فعالان مذهبی و مسئولان هیئت‌ها، فعالیتی مستمر در این بخش را به منظور جذب مساعدت‌های مردمی به ویژه در مناسبت‌های مختلف آغاز کنیم.

تیموری افزود: افراد علاقه‌مند به کمک به ساخت و ساز حرم حضرت فاطمه زهرا (س) می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به نهاد سپاه و یا به ستاد عتبات عالیات شهرستان مراجعه کنند.

وی با اشاره به ارسال 23 تن سیمان از محل کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در سال 91، اظهار داشت: با ورود درب‌های ضریح دوطفلان حضرت مسلم(ع) از تویسرکان، مردم ایمانی ما کمک‌های نقدی زیادی را هدیه دادند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تویسرکان از اعزام سه گروه نیروی انسانی متخصص در امر ساختمان‌سازی به نجف اشرف برای مدت 40 روز خبر داد و بیان کرد: سال گذشته سه گروه کاشی‌کار، گچ‌بر، گچ‌کار، سنگ‌کار برای ساخت و ساز حرم ائمه اطهار(ع) از تویسرکان به صورت افتخاری به عراق رفتند.

وی با اشاره به فراخوان استاد‌کاران و متخصصان امر ساخت و ساز ساختمانی برای اعزام به عراق برای ساخت حرم اهل بیت(ع)، اظهار داشت: روزهای آینده افراد متبحر آرماتور‌‌بند و قالب‌بند برای کمک در ساخت سرداب حضرت ولی‌عصر(عج) در سامرا از تویسرکان به عراق اعزام خواهند شد.

تیموری با بیان اینکه برنامه ترسیمی ستاد برای آینده اعزام افراد متبحر در حوزه‌های سنگ‌کاری، گچ‌بری، لوله‌کشی، ایزوگام‌کاری، جوشکاری و... است، ابراز کرد: افراد متخصص و علاقه‌مند متقاضی واجد شرایط می‌توانند برای کار در عتبات عالیات به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان مراجعه کنند.

وی گفت: مردم می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0215977146002 ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نزد بانک ملی واریز کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تویسرکان متذکر شد: مردم خیر و عاشقان اهل بیت(ع) برای پرداخت نذورات و کمک‌های غیر نقدی خود به دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات جنب دفتر امام جمعه می‌توانند با شماره‌های 4223363 و 09183523183 تماس بگیرند.

وی در پایان سخنانش گفت: در این مراسم از 100 نفر از فعالان و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/89010/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول