اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری:

هزینه سفر به عتبات عالیات کاهش یافت

مدیر کل سازمان حج و زیارت چهارمحال و بختیاری از کاهش هزینه سفر به عتبات عالیات خبر داد.

هزینه سفر به عتبات عالیات کاهش یافت

یوسف آقابزرگی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با وجود افزایش هزینه حج تمتع در سال‌جاری میزان اعزام زائران به خانه خدا کاهش نیافته و استقبال مردم این استان خوب بوده است.

وی از اعزام 314 نفر به مکه مکرمه خبر داد و گفت: این تعداد در سه کاروان گنجانده شده‌اند و هر سه کاروان  امسال مدینه دوم هستند و از فرودگاه اصفهان عازم کشور عربستان خواهند شد.

آقابزرگی با اشاره به آماده سازی مقدمات سفر حج تمتع برای زائران این استان گفت: برای کاروان حج تمتع 15 جلسه آموزشی در نظر گرفته شده است که در آن احکام مناسک حج، آشنایی با قوانین و دستورالعمل‌های کشور عربستان سایر موارد مهم آموزش داده می شود.

وی زمان اعزام زائران حج تمتع را مهرماه سال جاری دانست و اذعان داشت: شوق زیارت خانه خدا برای کسانی که منتظر فرصتی برای دیدار خانه محبوب بودند از اینک در دل‌های عاشقان به جریان افتاده است.

مدیر کل سازمان حج و زیارت چهارمحال و بختیاری از کاهش هزینه‎های سفر به عتبات عالیات خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به کثرت تعداد ثبت نام ها کسانی که فروردین ماه ثبت نام کرده بودند در ماه‌های خرداد و تیر سال جاری به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی افزود: هزینه سفر به عتبات عالیات 852 هزار تومان بود و خوشبختانه در حال حاضر به 782 هزار تومان  کاهش داشته یافته است.

وی ساماندهی برخی از هزینه‌های جاری سفر را یکی از علت‌های کاهش هزینه برشمرد و تاکید کرد: کاهش اجاره بهای هتل‌ها از دیگر دلایل مهم کاهش قیمت است.

 انتهای پیام/68006/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول