اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با متلاشی شدن انبار کالای قاچاق صورت گرفت

کشف 690 هزار نخ سیگار قاچاق در عجب‌شیر

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر از کشف تعداد 690 هزار نخ سیگار خارجی، تعداد 43 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

کشف 690 هزار نخ سیگار قاچاق در عجب‌شیر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر رحیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اطلاعات واصله مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالاهای قاچاق و ممنوعه اقدام به دپو کالاها در یک محل می‌کنند و سپس اقدام به بارگیری و ترانزیت کالا به سایر استان‌های کشور می‌کنند، مراتب در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی پس از انجام یک سری اقدامات وسیع اطلاعاتی محل دپو کالاهای قاچاق و ممنوعه را در اطراف شهرستان آذرشهر شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند تعداد 690 هزار نخ سیگار خارجی، تعداد 43 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه را کشف و متهمان را در محل دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: پس از تشکیل پرونده مقدماتی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های این فرماندهی مبارزه با قاچاقچیان کالاهای قاچاق در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، گفت: پلیس با شماره تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت جامعه است.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول