اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

رشد 177 درصدی کشف کالای قاچاق در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده توسط پلیس پیشگیری آذربایجان‌غربی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از آن 177 درصد افزایش یافت.

رشد 177 درصدی کشف کالای قاچاق در آذربایجان‌غربی

خسرو گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به افزایش سرقت احشام در جنوب آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: نوسانات شدید قیمت دام و وجود تفاوت قیمت در دو سوی مرز سبب بروز سرقت احشام و قاچاق آن به شمال عراق شد.

وی با اشاره به دستگیری 500 سارق در سال جاری، تصریح کرد: این سارقان در ارتباط با انواع سرقت از جمله سرقت اتومبیل، موتورسیکلت، کوله‌باغ، منزل، احشام، لوازم داخل خودرو، سرقت به روش مسمومیت و زیورآلات کودکان و... در سال جاری دستگیر شدند.

گل‌محمدی به عملکرد پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در رابطه با کشف مواد مخدر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت 473 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس پیشگیری استان کشف شد که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته کشف مواد مخدر 73 درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: پلیس پیشگیری با راه‌اندازی کمپ ترک اجباری مواد مخدر در مرکز استان، اقدام به جمع‌آوری معتادان تابلو از سطح جامعه کرده است.

وی ادامه داد: این طرح از دو سال گذشته اجرایی شده و یکی از طرح‌های موفق پلیس پیشگیری در آذربایجان‌غربی است.

گل‌محمدی به عملکرد پلیس پیشگیری در عرصه مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و افزود: سال گذشته ارزش کالاهای قاچاق کشف شده نزدیک به 186 میلیارد ریال برآورد شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده توسط پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از آن 177 درصد افزایش یافت.

انتهای پیام/61010/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول