اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهار:

108 میلیون تومان برای ساماندهی مزار شهدای بهار در نظر گرفته شده است

معاون فرماندار بهار گغت: 108 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستانی برای 28 مزار بالای سه شهید که در پنج روستا باقی مانده تخصیص یافته که از هفته آینده عملیات ساماندهی آن آغاز و تا پایان خردادماه توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود.

108 میلیون تومان برای ساماندهی مزار شهدای بهار در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان بهار اظهار داشت: آسایش و آرامش ما به برکت خون شهیدان است و امروز این نظام در تمام عرصه‌ها به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته که مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدای گرانقدر این نظام مقدس است.

وی اضافه کرد: شهدا برای ایران اسلامی عزت و عظمت ماندگار خلق کردند که ما وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم و کشور را به عزت و اقتدار برسانیم. 

معاون فرماندار بهار با تأکید بر اینکه همه باید در کسب معرفت نسبت به اهداف و آرمان شهدا کوشا باشیم، تصریح کرد: به‌کارگیری توصیه‌های شهدا که به کرات هم در وصیت‌نامه‌های آنان تأکید شده ما را در هر برهه و زمان یاری خواهد کرد.

وی ترویج و نهادینه‌سازی آرمان‌های امام (ره) و شهدا را خواستار شد و تأکید کرد: وصیت‌نامه‌های شهدا بهترین مرجع روایت هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های انقلاب اسلامی ایران است.

سلطانی‌راد با تأکید بر اینکه دشمن امروز با برنامه‌های فرهنگی تلاش دارد در جامعه ما به ویژه در نسل جوان نفوذ کند، گفت: فراهم‌سازی بسترها برای دسترسی همه به وصیت‌نامه شهدا، خاطرات و یادداشت‌های به جا مانده از دوران هشت سال دفاع مقدس راهبرد‌ی‌ترین راهکار در مواجهه اثرگذار با هجوم نرم دشمنان است.

وی اضافه کرد: در شهرستان بهار 605 شهید، یک هزار و 245 جانباز و 92 آزاده وجود دارد و چهار گلزار شهری با 340 مزار ساماندهی شده و 25 گلزار روستایی با 213 مزار ساماندهی شده است.

معاون فرماندار بهار گفت: در 17 روستا 59 مزار باقی مانده که ساماندهی مزارهای زیر سه شهید که 28 مزار در 14 روستا است، توسط دهیاران تا خرداد ماه امسال انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین 108 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستانی برای 28 مزار بالای سه شهید که در پنج روستا باقی مانده تخصیص یافته که از هفته آینده عملیات ساماندهی آن آغاز و تا پایان خردادماه توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود.

انتهای پیام/2499/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول