اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی:

3 کافی نت به خاطر جدی نگرفتن تذکرات پلیس در بجنورد پلمپ شدند

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی گفت: سه کافی نت در بجنورد با وجود تذکرات پلیس برابر دستورالعمل‌ها و قوانین جاری در کافی نت‌ها به خاطر وجود تخلفات مشهود و عدول از مقررات پلمپ شدند.

3 کافی نت به خاطر جدی نگرفتن تذکرات پلیس در بجنورد پلمپ شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، علی یلی با بیان اینکه سه کافی نت در بجنورد با وجود تذکرات پلیس برابر دستورالعمل‌ها و قوانین جاری در کافی نت‌ها به خاطر وجود تخلفات مشهود و عدول از مقررات پلمپ شدند، اظهار کرد: سومین طرح بازدید و سرکشی از مراکز خدماتی کافی نت‌ها انجام که به خاطر عدم توجه این واحدها به دستورالعمل‌ها تعطیل شدند.

وی بر عدم ارائه کافی نت‌ها از خدمات غیر مجاز شامل؛ نصب انواع فیلتر شکن‌ها، پروکسی‌ها، وی پی ان تاکید کرد.

یلی همچنین از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی در استان خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا استان مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم قصد انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی وی را در فضای مجازی داشته، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی گفت: شاکی در تحقیقات به عمل آمده عنوان داشته که متهم از وی درخواست 10 میلیون و 500 هزار تومان در ازای پخش تصاویر شخصی و خانوادگی وی در فضای مجازی کرده است، لذا با توجه به حساسیت موضوع مأموران پلیس فتا شناسایی متهم را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران پلیس فتا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند فردی را به هویت م.ت 29 ساله را شناسایی و دستگیر کنند.

یلی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده بزه انتسابی خود را پذیرفته و به اخاذی 10 میلیون و 500 هزار تومان در ازای پخش تصاویر شخصی و خانوادگی متشاکی اعتراف کرده و از این اقدام ناشایست خود اظهار ندامت و پشیمانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول