اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار اعلام کرد

اتمام 107 پروژه مصوب سفر رهبری در شهرستان بیجار

فرماندار بیجار گفت: در سفر رهبری به استان کردستان 131 پروژه با اعتبار بیش از 62 میلیارد تومان برای عمران و آبادانی این شهرستان مصوب شد که 107 پروژه آن به اتمام رسیده است.

اتمام 107 پروژه مصوب سفر رهبری در شهرستان بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی در مراسم گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان بیجار که در آمفی تئاتر مجتمع امیر نظام گروسی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه اهل سنت بیجار و مسئولین برخی ادارات و جمع کثیری از مردم ولایت‌مدار این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک این روز ارزشمند اظهار کرد: سرلوحه قرار دادن فرامین رهبری موجب پیشرفت روزافزون  کشور خواهد شد.

وی ایجاد وحدت و همدلی میان اهل تسنن و تشیع بزرگترین پیام مقام معظم رهبری در میان مردم کردستان دانست و افزود: با ایجاد و حفظ وحدت میان مردم، دشمنان فرصتی برای انجام اعمال پلید خود نخواهند داشت.

کریمی به سه عنصر اعلام شده از جانب رهبری در جمع مردم بیجار اشاره کرد و گفت: اتحاد، حضور و آگاهی سه عنصر مورد تأکید رهبری برای پیشبرد اهداف والای نظام مقدس کشورمان در جمع مردم بیجار است که با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبری و به کارگیری منویات ایشان موجب پیشبرد روز افزون اهداف نظام اسلامی کشورمان خواهد شد.

کریمی اضافه کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان بیانگر علاقه ایشان به مردم این استان است و این امر میان مردم استان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و مردم نیز حامی رهبر عظیم‌الشان خود در تمامی عرصه‌ها خواهند بود.

وی سفر رهبری به کردستان را مایه خیر و برکت و پیشرفت و توسعه استان دانست و بیان کرد: اردیبهشت ماه سال 88 برای همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران حماسی شد زیرا در این هشت روز مردم استان کردستان با استقبال پرشور از رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی به اثبات رساندند.

فرماندار بیجار خطاب به مسئولان شهرستان گفت: نگاه مسئولان نظام به مسائل و رویدادهای مهم شهرستان، استان و کشور به صورت تقویمی و تزئینی نباشد و باید با برنامه‌ریزی صحیح بتوانیم حداکثر استفاده از فرصت‌های موجود برای به ثمر رسیدن و اشاعه ارزش‌ها نمائیم.

کریمی به مسائل مورد تأکید رهبری در سفر پر خیر و برکتشان به استان کردستان اشاره و تصریح کرد: ایجاد اشتغال و فراهم نمودن بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری از نکات مهم و مورد تأکید معظم‌له بود که امید است مسئولان استانی و شهرستانی با فراهم نمودن بسترهای مناسب برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

وی اضافه کرد: برکات و ره‌آورد سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان چه از بعد اقتصادی و  بعد معنوی، سیاسی و اجتماعی برای استان کردستان دارای ثمرات بسیار مهم و پربرکتی بود.

کریمی با تشریح دستاوردهای سفر رهبری به بیجار ادامه داد: در جریان این سفر پرخیر و برکت 131 پروژه با اعتبار بیش از 62 میلیارد تومان برای عمران و آبادانی این شهرستان مصوب شد که 107 پروژه آن به اتمام رسیده و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست.

وی اعلام کرد: گازرسانی به روستاها، احداث راه روستایی، تامین آب شرب، اجرای طرح هادی، ایجاد شبکه فاضلاب روستایی، احداث ایستگاه‌های تلویزیونی، احداث مسکن برای نیازمندان از مهم‌ترین مصوبات سفر معظم‌له به شهرستان بیجار است.

فرماندار بیجار اظهار کرد: به برکت خون شهیدان و منویات مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها در عرصه بین‌المللی هستیم.

وی به حضور حداکثری مردم شهرستان بیجار در انتخابات گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: مردم بیجار با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های اخذ رای بالاترین مشارکت در عرصه سیاسی را در استان کردستان به خود اختصاص داده‌اند و در انتخابات خردادماه بار دیگر با حضور پر شور و آگاهانه خود موجب یاس دشمنان خواهند شد.

فرماندار بیجار در پایان به انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر در این روز با حضور آگاهانه  و اتحاد در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و با انتخاب فرد اصلح بار دیگر دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید خواهند کرد و خط بطلانی بر یاوه‌گویی آنها خواهند کشید.

انتهای پیام/79015/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول