اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان

فرماندار کامیاران: پروژه‌های سفر رهبری ‌90 درصد پیشرفت فیزیکی دار‌د

فرماندار کامیاران با اشاره به تصویب اجرای 90 پروژه برای عمران کامیاران، گفت: در حال حاضر این پروژه‌ها بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

فرماندار کامیاران: پروژه‌های سفر رهبری ‌90 درصد پیشرفت فیزیکی دار‌د

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، علی‌عسکر صبح امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح هادی روستای کیله‌گلان از توابع بخش موچش اظهار کرد: در جریان سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان در اردیبهشت سال 1388 موجی از تازگی و نوشدن به استان کردستان دمیده شد و موجب شد در همه بخش‌های مختلف در سرتاسر استان کردستان شاهد تغییر و تحولی چشمگیر باشیم.

روحانی نامگذاری استان کردستان به نام استان فرهنگ و اصالت و نوع دیدگاه مقام معظم رهبری  به عنوان یک استان امن و فداکار و وفادار به ارزش‌های اسلامی و انقلابی  را نشانه بزرگی و روح بالای فرزندان غیور و دلاور کردستان دانست و تصریح کرد امروز با ارائه خدمات مناسب در قالب طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی به اقشار مختلف زمینه‌های عمران و آبادانی را در مناطق مختلف از جمله روستاها فراهم نمود.

فرماندار کامیاران با بیان اینکه اجرای مصوبات و طرح‌های مختلف روند توسعه را بهبود خواهد بخشید گفت: در جریان سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در 22 اردیبهشت سال 1388  تعداد 90 پروژه در بخش‌های مختلف برای شهرستان کامیاران با اعتباری بالغ بر 335 میلیارد ریال مصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حال حاضر این مصوبات با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد در حال اجرا هستند و با تمام بسیاری از این پروژه‌ها زمینه عمران و آبادانی، رونق کشاورزی در سطح روستاها به وجود آمده است.

حمید روحانی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کامیاران هم در گزارشی اعلام کرد که پروژه طرح هادی روستای کیله‌گلان از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 250 میلیون ریال مصوب شروع شد که با تخصیص 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از این اعتبارات انجام شده است.

وی  گفت: با اجرای این طرح تعداد 385 نفر در قالب تعداد111 خانوار از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

روحانی اضافه کرد: در همین روز پنجاهمین واحد مقاوم‌سازی شده روستای کیله‌گلان با تسهیلات 100 میلیون ریالی و 50 میلیون ریالی سفر مقام معظم رهبری به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/79014/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول