اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اردیبهشت‌ماه تجلی ولایت‌پذیری مردم کردستان است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اردیبهشت یادآور خلق حماسه سیاسی مردم شریف استان کردستان در استقبال از رهبر انقلاب است که به دشمنان نشان داد مردمان این منطقه هم اهل تسنن و هم تشیع از حامیان و دوستداران رهبری هستند.

اردیبهشت‌ماه تجلی ولایت‌پذیری مردم کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در مراسم گرامیداشت 28 اردیبهشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان بیجار که در آمفی‌تئاتر مجتمع امیر نظام گروس برگزار شد در جمع مردم این شهر با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: بدون شک ملت ایران بار دیگر با ولایت‌مداری و بصیرت بر اساس فرامین رهبری با تبعیت از سه عنصر مورد تاکید ولایت فقیه یعنی اتحاد، حضور و آگاهی در 24 خرداد ضمن خلق حماسه سیاسی کام دشمنان نظام را تلخ خواهند کرد.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: اکنون دشمنان نظام و انقلاب، چشم و گوش خود را باز کرده‌اند تا ببینند ملت ایران در نظام جمهوری اسلامی چه می‌کنند لذا در این شرایط فصل‌الخطاب قراردادن سخنان و فرامین رهبری وظیفه تک‌تک ما است تا با پیروی از منویات ایشان راه را به بیراهه نرویم و در مسیر ولایت همچنان استوار حرکت کنیم.

آیت‌الله طه‌محمدی تصریح کرد: محوریت مقام معظم رهبری و ولایتمداری اصل اساسی برای استمرار حکومت علوی و رفع فتنه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: در این راستا و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری همه باید در انتخابات پیش‌رو شرکت کنیم و با حضور حماسی، گسترده و پررنگ خود بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذاریم.

وی با بیان اینکه در نظام حکومت دینی جمهوری اسلامی ایران همه مردم وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند تا سرنوشت خود را رقم بزنند گفت: مردم هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراها با حضور پر شور و گسترده سالم‌ترین، عالم‌ترین و عادل‌ترین فرد را انتخاب کنند.

وی به برکات و دستاوردهای معنوی سفر مقام معظم رهبری در نقاط مختلف کشور به ویژه استان کردستان اشاره و اظهار کرد: معرفی استان کردستان به عنوان استانی فرهنگی و امن در جریان این سفر موجب تغییر دیدگاه‌ها نسبت به این خطه از ایران اسلامی شد و مردم کردستان هم در این سفر با استقبال پرشور و گرم خود نشان دادند که وفادار به رهبر و انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اردیبهشت‌ماه در استان کردستان تجلی ارادت و ولایت‌پذیری مردم این خطه فرهنگی است گفت: اردیبهشت یادآور خلق حماسه سیاسی مردم شریف این استان در استقبال از رهبر معظم است که به دشمنان نشان داد مردمان این منطقه هم اهل تسنن و هم اهل تشیع از حامیان و دوستداران رهبر معظم هستند.

وی افزود: با آمدن معظم‌له به دیار کردستان به جهانیان ثابت شد که قومیت‌گرایی در ایران جایی ندارد و مردم دین‌دار کردستان در کنار سایر اقوام ایرانی به انقلاب و ولایت فقیه وفادار هستند.

آیت‌الله محمدی تبلیغات دشمنان در خصوص مسائل قومی و مذهبی را تنها در راستای ایجاد اختلاف در کشور دانست و بیان کرد: سخنان پوچ یاوه‌گویان راه به جایی نخواهد برد و ملت ایران از هر قوم، زبان و مذهبی در سایه ولایت فقیه در کمال امنیت وحدت از انقلاب و آرمان‌هایش پاسداری خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با مردم کردستان در خصوص رابطه حسنه اهل سنت و شیعیان خاطرنشان کرد: سخن گهر بار ایشان نشان داد که اهل سنت و تشیع باید با یکدیگر رابطه‌ای حسنه داشته باشند تا به آرزوها و آمال شیطانی دشمنان اسلام و وحدت ملی مسلمانان خط بطلان بکشند.

وی در پایان با توجه به اهمیت مسئله امامت و ولایت فقیه و نشان دادن بعد اهمیت این مسئله از جانب مردم ایران به دشمنان، گرامیداشت سفر رهبری را به این استان ضروری و کاری بسیار پسندیده در این راستا عنوان کرد.

انتهای پیام/79015/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول