اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دپارتمان داوری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

رفع مشکلات داوری کهگیلویه و بویراحمد در گرو تفاهم نه تخاصم

رئیس دپارتمان داوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات داوران کهگیلویه و بویراحمدی تنها از راه تفاهم قابل رفع است

رفع مشکلات داوری کهگیلویه و بویراحمد در گرو تفاهم نه تخاصم

روح‌الله شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: چندی پیش مطالبی از داوران این استان روی برخی از سایت‌های خبری مشاهده کردیم که هیچ کمکی به تسهیل در روند امور و پیگیری مشکلات داوران فوتبال نمی‌کند.

رئیس دپارتمان داوری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: داوران هرچه در مورد حق و حقوق خود می‌گویند، درست است و نباید حقیقت را کتمان کرد و ما نیز به مانند آنان اعتقاد داریم که مطالباتشان باید پرداخت شود.

شریفی تصریح کرد: داوران فوتبال به خصوص داوران گچسارانی مطمئن باشند که هیئت فوتبال و کمیته داوران همه تلاش خود را برای احقاق حقوق داوران می‌کنند، اما نتیجه‌ای تاکنون حاصل نشده است.

این مسئول در هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از پیشکسوتان داوری برای آرام کردن فضای داوری استان گفت: از پیشکسوتان بیش از داوران جوان انتظار می‌رود که فضا را ملتهب نکنند.

وی، ایجاد جنگ و جدل را مناسب وجهه داوری استان ندانست و بیان داشت: در کشور به عرصه داوری فوتبال ما نگاه و توجه ویژه‌ای وجود دارد که خود باید قدر آن را بدانیم و پیشکسوتان هم در این مسیر از خود سعه صدر نشان دهند و آب روی آتش بریزند.

رئیس دپارتمان داوری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که نباید داوری استان را به دو قطبی و احیاناً سردسیری و گرمسیری تقسیم کرد، افزود: حضور داوران ممتاز گچسارانی از جمله غلام آموزگار و محمد راهی در لیگ برتر و مهرداد بهرامی در لیگ دسته اول فوتبال کشور خود مؤید این مطلب است که به دنبال خط‌کشی و طبقه‌بندی در داوری فوتبال استان نیستیم.

شریفی از تشکیل جلسه کمیته جدید داوران استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: سعی ما بر این است که خواسته‌های داوران فوتبال استان را پیگیری کنیم؛ هرچند که از نظر مالی خود داوران وضعیت را بهتر از همه می‌دانند.

این مسئول در امور داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وقتی اداره‌کل ورزش و جوانان با آن همه طول و عرض به دلیل نداری و کمبود اعتبارات وضعیتی وخیم پیدا کرده، دیگر باید وضعیت اعتبارات داوری را هم فهمید که به چه قرار است.

شریفی با تجلیل از خدمات ارزنده غلام آموزگار داور ملی فوتبال کشور گفت: سعی داریم در حد توان مراسمی در خور شخصیت این داور محجوب و محبوب که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، برگزار کنیم.

وی با رد این موضوع که هیئت فوتبال استان در راه داوران گچسارانی برای پیمودن پله‌های ترقی سنگ‌اندازی می‌کند، یادآور شد: چنین شائبه‌ای موضوعیت نداشته و هیچ‌گاه عزمی در مسئولان هیئت فوتبال برای ضربه زدن به جوانان هم استانی وجود ندارد.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول