اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

روش مدیریتی هاشمی، امتحان خود را پس داده است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روش مدیریتی هاشمی، امتحان خود را پس داده است، گفت: آزموده را آزمودن خطاست.

روش مدیریتی هاشمی، امتحان خود را پس داده است

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: ظاهراً هاشمی ادعای رئیس جمهور شدن را دارد که در صورت تأیید صلاحیت باید دید آیا می‌خواهد روش خود را مثل قبل ادامه دهد.

وی با بیان اینکه روش مدیریتی هاشمی، امتحان خود را پس داده است، ادامه داد: آزموده را آزمودن خطاست.

نماینده مردم ملایر شورای اسلامی افزود: بنده شاهد نتایج سیاست‌های  هاشمی بودم و تصور نمی‌کنم مردم بخواهند به 16 سال قبل بازگردند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت ایشان، بعید می‌دانم بخواهد شیوه جدیدی را برای اداره کشور ارائه دهد هر چند اگر هم با شیوه و روش جدیدی آمده باشد باید آن نظریه‌ها را به جوان‌ترها که توان اجرایی قوی‌تری دارند، منتقل کند.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه هاشمی باید برنامه‌هایش را ارائه دهد، در ادامه گفت: مردم بصیر هستند و اسیر حرف‌های کلی و فریبنده نمی‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه « ما با اسرائیل سر جنگ نداریم» گفت: در چنین دیدگاهی باید گفت «رنگ رخسار خبر می‌دهد از سر درون».

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: طرح چنین مباحثی ممکن است به خاطر جلب آراء برخی و یا ناشی از عقیده ذاتی وی باشد.

وی با بیان اینکه باید همواره تابع ولی فقیه بود، افزود: چگونگی تبعیت از ولایت و میزان آن را در چنین جاهایی می‌توان سنجید.

آریایی‌نژاد با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» گفت: شنوندگان می‌توانند سخنان امام راحل و اظهارات هاشمی را کنار هم بگذارند و به نتیجه برسند.

به گفته وی موجودیت اسرائیل با افکار ما در تضاد است و اگر هاشمی تأیید صلاحیت شود، باید جواب دندان‌شکنی را به خاطر چنین حرف‌هایی از مردم بگیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس در پایان تأکید کرد: به نظرم اعتقاد هاشمی جایگاه آن چنانی در کشور ندارد و باید خون تازه‌ای در شریان‌های مدیریت اجرایی کشور جاری شود.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول