اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نفرات برتر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع مازندران معرفی شدند

سرپرست کمیته داوران جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران نفرات برتر جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران در آمل را معرفی کرد.

نفرات برتر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، داوود بهمنش امروز در پایان این جشنواره در جمع خبرنگاران تصریح کرد: این جشنواره به مدت یک روز در مرکز علمی کاربردی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی آمل برگزار شد.

سرپرست کمیته داوران جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام اینکه در این جشنواره 44 شرکت‌کننده از 15 مرکز علمی کاربردی مازندران حضور داشتند، افزود: در این دوره از مسابقات نفراتی که در دو رشته قرائت ترتیل و قرائت تحقیق امتیاز بالاتر از 75 و در رشته حفظ قرآن کریم نیز امتیاز بالاتر از 150 را کسب کردند، حائز رتبه‌های برتر شدند.

 وی افزود: در رشته قرائت تحقیق دانشجویان در بخش آقایان، محمدحسن میردیده و سیدمهدی بوی افزار عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

بهمنش یادآور شد: در این بخش صفا رنجبر و تقی رجب‌نژاد عناوین نخست این جشنواره را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه در حفظ یک جزء قرآن کریم سیدقاسم کاظمی را کسب کرد، افزود: در بخش اساتید و در رشته حفظ 10 جز قرآن کریم محمد محسنی و علیرضا قاسم‌زاده رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

این قاری برجسته مازندرانی خاطرنشان کرد: در رشته مدیحه سرایی نیز حمیدرضا کاویان‌پور تنها شرکت‌کننده این رشته امتیاز فنی لازم را برای راهیابی به دور بعد کسب کند.

سرپرست کمیته داوران جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران، با اشاره به اینکه در بخش خواهران و در رشته قرائت ترتیل دانشجویان زینب محمدی، زهرا زرکی و صغری زرکی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند، یادآور شد: در بخش بانوان و در رشته ترتیل قرآن کریم نیز سلیمه آرام رتبه اول را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه این جشنواره داوری‌ها با سخت‌گیری بیشتری همراه بود، تصریح کرد: این سخت‌گیری برای حضور قوی‌تر مازندران در رقابت‌های کشوری بود.

بهمنش در پایان افزود: نفرات برتر جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران در مسابقات ملی در شهر یزد شرکت می‌کنند.

انتهای‌پیام /86011/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول