اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان:

مبلغ قرآن و عترت باشیم منحرف نمی‌شویم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه باید همواره بصیر بود، گفت: اگر می‌خواهیم در دنیا منحرف نشویم و به حقیقت دست یابیم باید مبلغ قرآن و عترت باشیم.

مبلغ قرآن و عترت باشیم منحرف نمی‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه عصر امروز در همایش استانی تجلیل از فعالان فاطمیه با بیان اینکه در تمام نقاط استان ایام فاطمیه به بهترین شکل برگزار شد، اظهار داشت: همه مردم و فعالان در ایام فاطمیه نگذاشتند که یاد حضرت زهرا (س) مثل مزارش بی‌نشان بماند و هیئت‌های مذهبی در دو دهه فاطمیه عملکرد خوبی داشتند.

وی ادامه داد: اگر خطوط جبهه فرهنگی را ترسیم کنیم مشاهده می‌شود، خط مذهبی که فعالان در هیئت‌های مذهبی دارند، خط مقدم جبهه فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: اگر می‌خواهیم در دنیا منحرف نشویم و به حقیقت دست یابیم باید مبلغ قرآن و عترت باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی سازمانی انقلابی و زیرمجموعه بیت رهبری است اضافه کرد: تبلیغات اسلامی خود را مکلف می‌داند که از این همه حرکت مؤثر فرهنگی که هیئت‌های مذهبی در ایام فاطمیه انجام دادند از آنها تقدیر به عمل آورد.

آزادیخواه در ادامه با بیان اینکه خدا به پیامبر اسلام (ص) فرمود که راه را به مردم نشان دهد، تصریح کرد: رسول اکرم(ص) برای اجرای این فرمان خدا به ارائه طریق پرداخت و راه خدایی را به جامعه نشان داد.

وی ابراز داشت: اگر حجت بر روی زمین نباشد انسان از پیشرفت باز می‌ماند و حرکت کامل متوقف می‌شود و اگر حجت خدا مسیر را به جامعه نشان ندهد انسان‌ها پیشرفت نخواهند داشت.   

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: ما به برکت وجود پیامبر و ائمه اطهار(ع) در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گرفتیم.

وی بیان داشت: خدا در قرآن می‌فرماید که شما انسان‌ها چیزی نبودید و پیامبر شما را نجات داد و اگر قرآن اقامه نشود، شما انسان‌ها هیچ هستید.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: پیامبر به ما می‌فرماید اگر می‌خواهید دنباله‌رو من باشید باید به سلاح بصیرت مجهز شوید. 

وی در ادامه به فتح مکه توسط رسول اکرم(ص) اشاره کرد و یادآور شد: پیامبر اسلام (ص) تنها فرمانده نظامی است که در جهاد ابتدایی در فتح مکه بدون اینکه کسی کشته شود با قدرت و قوت تمام مکه را فتح کرد.   

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه به سخنرانی مقام معظم رهبری در همایش علمای بلاد اسلامی و بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: سخنان مقام معظم رهبری شمشیر بران علوی است و مسلمانان جهان و همه مهمانان اروپایی و امریکایی شیفته ولایت هستند.

وی اضافه کرد: چشم امید همه مسلمان و مستضعفان دنیا برای آماده‌سازی جهان برای حکومت جهان شمول امام زمان (عج) و ولایت مطلقه فقیه است و این موضوع به هیچ عنوان تعارف‌بردار نیست و این از قدرت کاریزمای الهی که در وجود مقام معظم رهبری وجود دارد، نشأت می‌گیرد و آمریکا از این قدرت الهی ترس دارد.

آزادیخواه بیان داشت: امروز محوریت همه شعارهای دینی موضوع بصیرت است و همه باید با بصیرت در سنگر ولایت شمشیر بزنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امیدبخشی در جامعه گفت: در جامعه مشکلات داخلی و خارجی ناشی از تحریم‌ها وجود دارد و این مشکلات غیرقابل انکار است، اما باید مردم را ترغیب و تشویق کنیم و کسانی که دین‌د‌ا‌ر هستند هیچ وقت با بروز مشکلات ناامید نمی‌شوند.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: کل یوم عاشورا یعنی اینکه به‌روز باشیم و هیئت‌های مذهبی سربازان ولایت دنباله‌رو لشکر امام زمان هستید و اگر شما یک قدم در راستای دین بردارید در آن سوی دنیا افرادی که از دین چیزی نمی‌دانند با دو قدم به سمت دین خواهند آمد.

وی ابراز داشت: آمریکا، اسلامی را که در آن فقط خوردن گوشت خوک و شرب خمر حرام است را می‌خواهد و این همان اسلام آمریکایی است، در حالی که اسلام دین کامل و دنیایی از احکام و بصیرت است.

آزادیخواه در پایان به مصادف شدن ایام فاطمیه با ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: در این عید نوروز که مردم مشغول دید و بازدید و مسافرت‌های نوروزی بودند شما هیئت‌های مذهبی با برگزاری مراسم‌های عزاداری و آویزان کردن پرچم‌های سیاه در خیابان‌ها و معابر به بهترین شکل به عنوان افسران جنگ نرم در راستای دینداری و حرمت به حضرت زهرا حرکت کردید.

انتهای پیام/89019/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول