اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی استاندار گلستان صورت گرفت

پرده‎برداری از کتاب خاک مقدس با محوریت دلنوشته‎های زائران راهیان نور گلستان

استاندار گلستان در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از کتاب خاک مقدس با محوریت مجموعه خاطرات و دلنوشته‌های زائران راهیان نور گلستانی پرده‎برداری کرد.

پرده‎برداری از کتاب خاک مقدس با محوریت دلنوشته‎های زائران راهیان نور گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان بعدازظهر امروز در حاشیه جلسه با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: حماسه دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پرخاطره انقلاب اسلامی است که فرزندان امام راحل و انقلاب با ایثار و از خودگذشتگی و تأسی از فرهنگ عاشورا با صلابت تمام به وجود آوردند.

 

 

باید پیام شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود

حسین کریمی‎اول با تأکید بر اینکه باید پیام شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود، متذکر شد: باید آن تفکری که باعث عزت، اقتدار و پیروزی کشور در دوران دفاع مقدس شده به نسل جدید و نسل‎های آینده انتقال داده شود.

وی با تأکید بر اینکه راهیان نور یکی از راه‎های انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به جوانان، نوجوانان و آحاد ملت است، ابراز داشت: این اقدام بزرگ فرهنگی چندسالی است که در حال انجام است و تأثیر بسیار عمیقی در زائران برجای گذاشته است.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: اثرگذاری راهیان نور سبب شد تا ستاد راهیان نور گلستان، بخشی از این تأثیرات روحی و روانی زائران را در قالب کتابی به رشته تحریر درآورد.

فاطمه مسعودی، گردآورنده مجموعه خاطرات و دلنوشته‎های زائران راهیان نور استان گلستان است که با همکاری مرکز اردویی؛ راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان برای نخستین‎بار نسبت به جمع‎آوری خاطرات در قالب کتاب اقدام شده است.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول