اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات باشگاه‌داری

3 باشگاه ورزشی در استان مرکزی در آستانه تعطیلی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سه باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات باشگاه‌داری در آستانه تعطیلی هستند.

3 باشگاه ورزشی در استان مرکزی در آستانه تعطیلی است

سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی استان از فروردین‌ماه امسال با جدیت تمام به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح بالغ بر 50 باشگاه مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند که طی آن 15 باشگاه به دلیل تخلفات آیین‌نامه‌ای اخطار کتبی دریافت کرده و سه باشگاه نیز در آستانه تعطیلی قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: این تیم بازرسی متشکل از نمایندگانی از علوم پزشکی، اماکن، اصناف و بازرگانی، هیئت پزشکی و کارشناسان اداره ورزش و جوانان استان است.

ملکی افزود: تیم بازرسی با حضور در باشگاه‌ها مسائلی چون نحوه رعایت مسائل اخلاقی، بهداشتی، نظارت بر نحوه اعمال قیمت‌ها و تعرفه‌ها، برنامه غذایی ورزشکاران، مسائل فنی و تخصصی، کنترل دوپینگ و داروهای مکمل را مورد نظارت قرار می‌دهند.

وی افزود: این نظارت از تمام باشگاه‌های رشته‌های مختلف ورزشی و فعال در بخش آقایان و بانوان صورت می‌گیرد و چنانچه باشگاه و مربی دچار تخلفاتی باشند در مرحله نخست تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار مجازاتی همچون پلمب باشگاه، جریمه نقدی، ابطال کارت مربیگری و باشگاه در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/87003/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول