اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نوسازی شهرداری اصفهان:

بافت‌های فرسوده کرمان بهتر از اصفهان مرمت شده است

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با اشاره به انجام بازدید از پروژه‌های شهرداری کرمان در بافت‌های فرسوده گفت: مرمت و بازسازی بافت‌های فرسوده کرمان بهتر از شهر اصفهان است.

بافت‌های فرسوده کرمان بهتر از اصفهان مرمت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین جعفری صبح امروز در نوزدهمین نشست کمیته تخصصی مدیران بافت‌های فرسوده شهرداری‌های کلانشهرهای کشور اظهار داشت: روز گذشته بازدیدی را از پروژه‌های شهرداری کرمان در بافت‌های فرسوده انجام دادم و متوجه شدم که در کرمان نسبت به اصفهان در زمینه بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده بهتر کار شده است.

دبیر کمیته تخصصی مدیران نوسازی بافت‌های فرسوده کلانشهرهای کشور ابراز داشت: اصحاب رسانه در زمینه فرهنگ‌سازی در نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده نقش مهمی را بر عهده دارند.

جعفری با بیان اینکه نشست کمیته تخصصی مدیران بافت‌های فرسوده شهرداری کلانشهرهای کشور دستاوردهای مهمی را داشته است، افزود: توجه دستگاه‌ها و تصمیم‌گیران دستگاه‌های شهری به بافت‌های فرسوده و در اولویت قرار گرفتن بافت‌های فرسوده برای شهرداری‌ها و حتی دولت از جمله این دستاوردها است.

وی بیان کرد: بافت‌های فرسوده به عنوان اولویت کشور در رأس برنامه چشم‌انداز مطرح شده است و باید سالانه 10 درصد از نوسازی بافت‌های فرسوده انجام شود که آسیب‌شناسی جدی در تحقق این رقم باید صورت گیرد.

این مسئول افزود: سابقه نوسازی بافت‌های فرسوده در ایران به سال 40 برمی‌گردد و در حالی ما برای ورود خودرو به این بافت‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم که در کشورهای توسعه یافته به سمت کاهش ترافیک در بافت‌های حرکت می‌کنند.

جعفری تصریح کرد: همچنین ما در بهسازی بافت‌های فرسوده به تعریض معابر توجه داریم، اما در سایر کشورهای پیشرفته این موضوع متناسب با بافت فرسوده برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام/80019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول