اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های ساختمانی و راه‌سازی استان قم:

آماده مشارکت در نوسازی بافت‌های فرسوده قم هستیم

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های ساختمانی و راه‌سازی استان قم تسریع در نوسازی بافت فرسوده قم را ضروری دانست و از آمادگی این انجمن برای مشارکت در این بخش خبر داد.

آماده مشارکت در نوسازی بافت‌های فرسوده قم هستیم

عباس پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ضرورت توجه به نوسازی بافت فرسوده قم و پیشگیری از بروز مشکلات عدیده در این بخش تصریح کرد: باید مسئولان شهر و استان از ظرفیت‌های بومی برای نوسازی بافت فرسوده استفاده کرده و با سرعت بیشتری نسبت به احیای این بافت اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به تاسیس و راه‌اندازی 550 شرکت ساختمانی و تأسیساتی در قم اظهار کرد: در شرایط کنونی بسیاری از این شرکت‌ها یا فعالیتی نداشته و یا با حجم بسیار پایینی از توان خود فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های ساختمانی و راه‌سازی استان قم روی آوردن شرکت‌های فعال در عرصه ساخت و ساز به مشاغل غیرمولد را یک آسیب عنوان کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی صحیح از توان اجرایی و فکری نیروهای متخصص و با تجربه در عرصه عمران و آبادانی شهر بهره گرفت.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از شهر قم را بافت‌های فرسوده تشکیل می‌دهند گفت: در صورتی که مسئولان همکاری لازم را داشته و نوسازی عرصه‌های فرسوده را به شرکت‌های ساختمانی و تأسیساتی واگذار کنند در مدت زمان بسیار کوتاهی شاهد خواهیم بود که چهره شهر دگرگون می‌شود.

پناه اصلاح معابر، مقاوم‌سازی و بازسازی ساختمان‌ها و پیشگیری از بروز فجایع انسانی در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه نظیر زلزله را از جمله مزایای نوسازی بافت‌های فرسوده دانست و تاکید کرد: امیدواریم که با تعامل و همکاری مسئولان شاهد توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر شهر قم باشیم.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول