اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرماندهی انتظامی فارس

فرمانده جدید منطقه انتظامی آباده معرفی شد

فرمانده جدید منطقه انتظامی آباده توسط فرماندهی انتظامی فارس معرفی شد.

فرمانده جدید منطقه انتظامی آباده معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آباده، در مراسم معارفه فرمانده انتظامی آباده، سرپرست فرمانداری این شهرستان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی به بیان جایگاه نیروی انتظامی پرداخت و اظهار داشت: جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست. در این میان، بزرگ‌ترین وظیفه این نیرو بر اساس سخنان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

پرویز فتاحی در ادامه اقتدار، عزت، احساس مهربانی و خدمت به مردم، درستکاری و امانت‌داری و دفاع از ارزش‌های اسلامی را از جمله ویژگی‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی دانست.

سرپرست فرمانداری آباده در ادامه ضمن مثبت ارزیابی کردن تعامل و همکاری منطقه انتظامی آباده با فرمانداری این شهرستان در ایجاد نظم و آرامش شهروندان، از زحمات سرهنگ حبیب‌الله جنتی فرمانده پیشین انتظامی آباده تقدیر کرد.

در ادامه فرماندهی انتظامی فارس نیز در سخنانی با تأکید بر پیروی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودن تمام مسئولان و مردم گفت: در این دوران و به ویژه این دو ماهه که انتخابات را داریم باید در راستای توصیه‌های رهبری معظم و مأیوس کردن دشمنان انقلاب، هرچه بهتر و بیشتر در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه و مشارکت در برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کنیم.

سیروس سجادیان خطاب به مجموعه انتظامی استان فارس ابراز داشت: باید برای لباسی که بر تن ما است ارزش قائل شویم که خدمت به مردم و بزرگ‌ترین حمله به دشمن است.

فرمانده پیشین منطقه انتظامی آباده نیز با تقدیر از مسئولان و مردم این شهرستان به خاطر تعامل و همکاری، به بیان گزارش مختصری از عملکرد خود پرداخت و همچنین فرمانده جدید این نیرو در آباده با معرفی خود ابراز امیدواری کرد تا به نحو مطلوب در راستای حفظ نظم و امنیت در این شهرستان تلاش کند.

در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی ارگان‌ها و ادارات دولتی این شهرستان از زحمات سرهنگ حبیب‌الله جنتی فرمانده پیشین منطقه انتظامی آباده تقدیر و سرهنگ محمد هاشمی به عنوان فرمانده جدید این منطقه معرفی شد.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول