اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل بیمه دی مطرح کرد

پایبندی به تعهدات با وجود افزایش نجومی قیمت دارو

مدیر عامل بیمه دی گفت: با توجه به افزایش نجومی دارو و تجهیزات به تعهدات بیمه‌ای خود پایبند هستیم به گونه‌ای که در کمترین زمان ممکن 70 درصد از وجوه اسناد بیمه‌ای را پرداخت می‌کنیم.

پایبندی به تعهدات با وجود افزایش نجومی قیمت دارو

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مرتضی علی حسینی بعدازظهر امروز در نشست خبری که در حاشیه گردهمایی مسئولان بیمه دی در اصفهان اظهار کرد: افزایش قیمتی که در بخش دارو و تجهیزات پزشکی صورت گرفته نجومی بوده است اما ما باید به تعهدات بیمه‌ای خود در قبال مردم‌ عمل کنیم.

وی افزود: برخی از بیمارستان‌ها قراردادهای خاص با چندین برابر قیمت می‌بندند و این مسئله سبب می‌شود اسناد بیمارستان‌ها با کسورات بسیار زیادی برای ما  فرستاده شود به گونه‌ای که کسورات یکی از یکی از بیمارستان‌های بزرگ تهران 30 درصد بوده است.

*‌ پرداخت 70 درصدی وجوه اسناد در کمترین زمان

مدیر عامل بیمه دی تاکید کرد: بیمه دی خود را نسبت به مشتریان متعهد می‌داند و از زمان ارسال اسناد 70 درصد مبلغ تعهد شده را در کمترین زمان پرداخت می‌کند.

وی در ادامه درباره عملکرد بیمه دی تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها با سم پاشی‌هایی که انجام دادند قصد خلل در کار بیمه دی داشتند که خوشبختانه با آمار مساعد و مطلوبی که بیمه دی در جامعه خدماتی بیمه‌ای کشور داشت نتوانستند تا نسبت به عملکرد این نهاد اقدامی بکنند.

وی ادامه داد: بیمه دی نیز به خاطر شرایط حساس جامعه و حفظ موازین نظام از هرگونه اقدام جهت پاسخ به رسانه‌ها برای بررسی این اقدام خودداری کرد.

علی‌حسینی با تشریح نحوه سرمایه پذیری شرکت بیمه دی بیان داشت: بیمه دی با سرمایه 61 میلیارد تومانی در عرصه رقابتی بیمه در حال فعالیت است به طوری که عمده سهام این شرکت با رقم 60 درصد در اختیار بانک دی است و به ترتیب مجموعه اقتصادی کوثر و بانک انصار با سهامی مساوی هر کدام 20 درصد از دیگر سهام‌داران این شرکت هستند.

وی افزود: شرکت بیمه دی از سال 83 تأسیس شد که هم اکنون در نهمین سال فعالیت خود به سر می‌برد.

مدیر عامل بیمه دی با تاکید بر اینکه در سال جاری قصد داریم تا سرمایه این شرکت را به 100 میلیارد تومان افزایش دهیم، گفت: در حال حاضر سرمایه این شرکت 61 میلیارد تومان است که تا پایان سال جاری این سرمایه به 100 میلیارد تومان می‌رسد و در پنج سال آینده سرمایه آن پنج برابر افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در پژوهش‌هایی که در مرکز پژوهش‌های بیمه مرکزی به عمل آمده است مشخص شد که بیمه دی در مرحله رقابت با بیمه ایران به سر می‌برد و هم اکنون رتبه دوم را در کشور در اختیار دارد.

حسینی اضافه کرد: از سال جاری توافقاتی صورت پذیرفته که در پرداخت‌های بیمه‌ای یکسان‌سازی انجام شود و با سیاست‌های بیمه مرکزی پیش روند.

وی با تاکید بر اینکه سیاست شرکت‌های بیمه فروش خدمات خود به مشتریان است، گفت: باید سعی شود که در شرکت‌های بیمه‌ای که وظیفه ارائه خدمات مطلوب به مشتری دارند تعللی صورت نگیرد تا مردم که مشتریان اصلی آن هستند ناراضی شوند.

انتهای پیام/63015/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول