اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد محبت:

بهارانه‌های شعرم در جشنواره شعر بهار تقدیر شد

یک شاعر کرمانشاهی گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره شعر بهار که در تهران برگزار شد اشعاری که در وصف بهار در قالب غزل، رباعی، نیمایی و سپید سروده بودم مورد تقدیر واقع شد.

بهارانه‌های شعرم در جشنواره شعر بهار تقدیر شد

استاد محمدجواد محبت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره شعر بهار که در تهران برگزار شد اشعاری که در وصف بهار در قالب غزل، رباعی، نیمایی و سپید سروده بودم مورد تقدیر واقع شد.

وی با تاکید بر اینکه در این جشنواره که در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در تهران به پایان رسید از طرف فراخوان آثار و اشعار شاعران سراسر کشور شرکت داده شده بود، در خصوص مزیت اشعار خود گفت: در قسمت پایین جلد دیوان اشعارم جمله بهارانه‌های جواد محبت حک شده بود که با آخرین مصراع در اشعارم هم‌خوانی داشت که مورد توجه و لطف مسئولان جشنواره قرار گرفت.

وی با ابراز رضایت از برگزاری این جشنواره در فصل بهار، گفت: یاد بهار موجب جوشش عاطفی در اشعار شاعران می‌شود و با موافقت دل همراه است و بهار به نوعی جلادهنده دید و روح و روان انسان است.

محبت با بیان اینکه 69 سال از بهار زندگی‌اش می‌گذرد، ادامه داد: با توجه به ضعف بدنی و سالخوردگی‌ام به دلیل لطف و اصرار مسئولان به تهران رفتم و مورد تجلیل در این جشنواره قرار گرفتم.

این شاعر کرمانشاهی با تاکید بر اینکه از زمان کودکی به سرودن شعر اشتغال داشته‌ام، ادامه داد: سال‌ها در مدارس استان کرمانشاه به کار تدریس ادبیات اشتغال داشته‌‌ام و اشعار اعتقادی در مدح حضرت زهرا(س) و اشعاری در وصف حادثه عاشورا از جمله اشعار من است.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول