اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نبویان در نشست گفتمان دینی‌:

آقای هاشمی اندکی بیندیش/ مطلقاً اعتراض نمی‎کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مقابل مشایی و اصلاح‎طلبان ایستاده‎ایم و اینها خط قرمزهای ما هستند.

آقای هاشمی اندکی بیندیش/ مطلقاً اعتراض نمی‎کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدمحمود نبویان در مراسم گفتمان دینی که در حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان برگزار شد، اظهار داشت: ما به دنبال بازی سیاسی نیستیم، بلکه هدف‎مان فقط انجام تکلیف الهی و حفظ اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه جبهه پایداری به دنبال بازی سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: زمانی که اصلح را شناختیم باید رای‎مان همان گزینه باشد که اگر غیر از این شد، حرام است و مرتکب گناه شده‎ایم.

به رای شورای نگهبان مطلقاً اعتراض نمی‎کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در جبهه پایداری 35 گزینه مورد بررسی قرار گرفت، یادآور شد: خروجی بررسی‎ها نسبت به چهار نفر آقایان جلیلی، میرکاظمی، فتاح و لنکرانی رسید و در آخر لنکرانی به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد.

نبویان با بیان اینکه اگر لنکرانی رد صلاحیت شود، جبهه پایداری گزینه اصلح دیگری نخواهد داشت، متذکر شد: هر چه شورای نگهبان معین کند به آن احترام خواهیم گذاشت و مطلقاً اعتراضی نخواهیم کرد چراکه معتقدیم نباید ذهن ولی‎مان مقام معظم رهبری درگیر این مسائل شود.

آقای هاشمی اندکی بیندیش/ نباید این انقلاب مورد هجوم رقاصه‎ها قرار بگیرد

وی با اشاره به اینکه پشت سر هاشمی ماهواره‌ها، افراد ضد امام و ضد ولایت جمع شده‎اند، خطاب به رفسنجانی ابراز داشت: آقای هاشمی اندکی بیندیش، تو هم برای این انقلاب زحمت کشیدی، با فعال شدن ستادهای انتخاباتی، نباید این انقلاب مورد هجوم رقاصه‎ها و فاسدها قرار بگیرد.

اسلام بدون رهبری فایده‎ای ندارد/ هواپیمای بدون خلبان حتماً سقوط خواهد کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اسلام بدون رهبری فایده‎ای ندارد، گفت: هواپیمای بدون خلبان حتماً سقوط خواهد کرد لذا دشمن فهمیده که باید این نقطه را هدف بگیرد و اگر عنصر ولایت از انقلاب اسلامی گرفته شود هیچگاه تمدن اسلامی در جهان شکل نخواهد گرفت.

ضربه به اسلام و رهبری در دولت کارگزاران و دولت اصلاحات نهادینه شد

نبویان با اشاره به اینکه ضربه به اسلام و رهبری در دولت کارگزاران و دولت اصلاحات نهادینه شد، به سخنرانی مرعشی سخنگوی دولت کارگزاران در روزنامه کارگزاران در سال 1385 اشاره و اذعان کرد: آنها عقیده داشتند که کارگزاران یک حزب لیبرال دموکرات مسلمان است.

وی با بیان اینکه هشت سال حکومت اسلامی ایران در دست کسانی بود که معتقد به لیبرالیسم بودند، افزود: تنها پرچم برافراشته تمدن ضددین سکولار غرب، لیبرالیسم است و این جای گریه دارد که انقلاب ما دست چنین کسانی در هشت سال اداره شد.

نماینده مردم تهران در مجلس، لیبرالیسم را مرکب از دو واژه خواند و اذعان کرد: لیبرال به معنای باور، مکتب و اصالت، لیبرال به گفته غربی‎ها از کلمه لیبرتی که به معنای آزادی است گرفته شده و آزادی مهمترین پرچم برافراشته تمدن ضددین غرب است.

کارگزاران و اصلاحات در هم تنیده شده‎اند/ دولت اصلاحات شاخ به شاخ اسلام بود

نبویان با تاکید بر اینکه مهمترین شعار خاتمی آزادی بوده است، گفت: وقتی مهمترین پارامتر تمدن ضددین سکولار غرب به عنوان مهمترین شعار رئیس‎جمهور ما در دوران اصلاحات قرار می‎گیرد باید به حال خودمان تاسف بخوریم.

وی با اشاره به اینکه کارگزاران و اصلاحات در هم تنیده شده‎اند، ابراز داشت: برای همین است که پشت‎سر آقای هاشمی فتنه‎گران و اصلاح‎طلبان ایستاده‎اند و هاشمی نیز گفته که خاتمی سیاست‎های مرا ادامه داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه در دوران اصلاحات هشت سال حکومت دست کسانی بود که شاخ به شاخ اسلام بودند، متذکر شد: دولت اصلاحات علیه اسلام کار می‎کرد و هیچ جایی باقی نمانده بود که خاتمی و دوستانش به آن حمله نکرده باشند.

نبویان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، پیرامون دولت اصلاحات بیان داشت: ایشان فرمودند من نمی‎گویم از بن دندان با اصلاحات مخالفم اما می‎گویم از بن دندان با فتنه‎گران مخالفم و تا روز قیامت هم خواهم گفت و شکایتم را به رسول‎الله (ص) نیز خواهم کرد و این سخنان نشان می‎دهد خیلی بر معظم‎له سخت گذشته است.

کینه ما نسبت به فتنه‎گران و اصلاح‎طلبان شعله‎ور است

وی با بیان اینکه باید کینه ما نسبت به فتنه‎گران و اصلاح‎طلبان به خاطر ایجاد فتنه 88 همواره شعله‎ور است، ادامه داد: مرعشی در آن زمان می‎گفت باید مجلس خبرگان دیگری تشکیل دهیم و تنها هدف آنها زدن ولایت بود، تئوری قتل‎های زنجیره‎ای، تئوری فشار از پایین و چانه‎زنی از بالا نیز بر همین اساس طراحی شد.

16 سال به اسلام و رهبری در دوران اصلاحات و سازندگی حمله شد

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: 16 سال به اسلام و رهبری در دوران اصلاحات و سازندگی حمله شد تا اینکه ورق برگشت و دولت نهم تشکیل شد، دولتی روی کار آمد که شعار و اهدافش کاملاً با مبانی اسلام منطبق بود.‌

نبویان ادامه داد: پرچمدار گفتمان ارزش‎ها، عدالت‎طلبی، ظلم‎ستیزی و تبعیت از رهبری در دولت دهم کوتاهی کرد، که با این اشتباه باید پرچمدار این گفتمان را عوض کنیم و این پرچم را به دست کسی بدهیم که بتواند گفتمان انقلاب را پیش ببرد.

وی با تاکید بر اینکه احزاب هیچ ارزشی ندارند، ابراز داشت: کسی که دنبال حزب است یعنی به دنبال قدرت است لذا همه باید به دنبال تکلیف الهی، حفظ اسلام، رهبری و ادامه راه خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/83001/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول