اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

تشکیل مرکز سایبری در تمام دستگاه‌های استانی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر تشکیل مرکز سایبری در تمام دستگاه‌های استانی، گفت: احصای انواع تهدیدات و فراهم کردن ساز و کار لازم برای مسدود کردن منفذهای هجوم دشمن از وظایف این مراکز است.

تشکیل مرکز سایبری در تمام دستگاه‌های استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی در نشست کارشناسان پدافند غیرعامل دستگاه‌ها و سازمان‌های استان، اظهار داشت: به اذعان سیاستمداران و کارشناسان سیاسی غرب، جمهوری اسلامی ترتیبات امنیتی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا را به مخاطره انداخته و این برای دشمنان مایه حیرت و سردرگمی شده است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 24 خرداد، گفت: کشورمان در آستانه یک آزمون بزرگ و تعیین‌کننده در سطح داخلی و بین‌المللی قرار دارد و در این مقطع تهاجم دشمن در فضای سایبری و حوزه جنگ نرم متمرکز شده است.

نصرتی با تاکید بر تشکیل مرکز سایبری در تمام دستگاه‌های استانی، اظهار داشت: احصای انواع تهدیدات و فراهم کردن ساز و کار لازم برای مسدود کردن منفذهای هجوم دشمن از وظایف این مراکز است تا بتوانیم به صورت منسجم و یکپارچه از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی پدافند غیرعامل را از ملزومات اساسی زندگی امروزی ذکر کرد و افزود: اصلی‌ترین دلیل کاهش یا افزایش خسارت در حوادث طبیعی، خود حوادث نیست بلکه نوع برخورد و نگرش انسان‌هاست که این مسایل را تعیین می‌کند.

وی افزود: مهم‌ترین دستاورد پدافند غیرعامل، حفظ اصلی‌ترین سرمایه‌های کشور یعنی مردم و افراد تعیین‌کننده است که این موضوع جزو اصلی‌ترین وظایف به شمار می‌رود.

نصرتی با بیان اینکه بعد از حفظ جان افراد، حفظ سرمایه‌های یک کشور برای پیشبرد اهداف اهمیت دارد، افزود: دفاع غیرعامل موجب وارد آمدن هزینه‌های زیادی به دشمن می‌شود؛ چرا که اگر اهداف مورد نظر دشمن مستحکم و امکان نفوذ دشمن به آن میسر نباشد باعث آشفتگی روانی دشمن و اتلاف هزینه و وقت از سوی او خواهد شد. 

انتهای پیام/60002/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول