اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خبر داد

تبدیل راه‌های شهرستان تویسرکان به شریانی

فرماندار تویسرکان گفت: راه‌های شهرستان تویسرکان معمولی هستند و همین موضوع این شهرستان را در بن‌بست قرار داده که برای خروج از این وضعیت نیازمند تبدیل جاده‌ها به شریانی است.

تبدیل راه‌های شهرستان تویسرکان به شریانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین‌علی شرکایی در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با اشاره مشکلات شهرستان تویسرکان اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از راه‌های شهرستان جاده‌های معمولی هستند این موضوع باعث عقب‌ماندگی شهرستان شده و باید برای خروج تویسرکان از بن‌بست راه‌های آن به شریانی تبدیل شوند.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی جاده چهارخطه تویسرکان به کنگاور از سال 89 آغاز شده و تاکنون فقط هشت درصد پیشرفت فیزیکی داشته و می‌توان با تصویب و تأیید شورای برنامه‌ریزی عملیات اجرایی، این پروژه را به راه و شهرسازی واگذار کرد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه اصلاح باغات درجه یک از ضروریات شهرستان است، افزود: بیش از 70 درصد درآمد مردم تویسرکان از بخش کشاورزی است که در سال جاری درآمد کشاورزان از باغات گردو بیش از 60 میلیارد تومان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات بیمارستان 96 تختخوابی تویسرکان اشاره کرد و یادآور شد: برای تکمیل بیمارستان نیازمند تخصیص اعتبارت هستیم و با توجه به اینکه بیماران شهرستان به بیمارستان‌های مرکز استان مراجعه می‌کنند با راه‌اندازی این بیمارستان از ورود بیمار به همدان جلوگیری می‌شود.

شرکایی اضافه کرد: اورژانس شهرستان تویسرکان بعد از گذشت شش سال 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن به 300 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

وی در ادامه به اصلاح باغات درجه یک و درجه 2 این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: 70 درصد درآمد مردم تویسرکان از بخش کشاورزی است که درآمد امسال از باغات گردو 60 میلیارد تومان بوده است.

فرماندار تویسرکان در پایان با اشاره به ریل‌گذاری اسدآباد به تویسرکان، آن را از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان خواند که تاکنون هیچ اقدامی برای این پروژه انجام نشده و بیان داشت: شهرستان تویسرکان خواهان تخصیص اعتباری در سال 92 برای این طرح است.

انتهای پیام/89019/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول