اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 200 نفر از مدیران آموزش و پرورش

نخستین همایش تخصصی استاندارد‌سازی مدارس در اصفهان برگزار شد

نخستین همایش تخصصی استاندارد‌سازی مدارس با رویکرد استاندارد آموزشی 10015 با حضور حدود 200 نفر از مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان در اصفهان برگزار شد.

نخستین همایش تخصصی استاندارد‌سازی مدارس در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در حال حاضر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سطح کشور در حال اجرا بوده و نظام آموزشی کشور از وجود یک سند برخوردار شده است، اما با وجود استقرار این سند در نظام آموزشی، هنوز نواقصی در عرصه تعلیم و تربیت احساس می‌شود.

امروزه استاندارد شدن آموزش در مدارس و اماکن آموزشی از موارد مهم و ضروری در نظام تعلیم و تربیت کشور محسوب می‌شود و جمهوری اسلامی ایران باید همانند سایر کشور‌های پیشرفته موجود در سطح دنیا در عرصه استاندارد‌سازی مدارس گام بردارد.

ظهر امروز نخستین همایش تخصصی استاندارد‌سازی مدارس با رویکرد استاندارد آموزشی 10015 با حضور حدود 200 نفر از مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان در اصفهان برگزار شد و با برگزاری این همایش نخستین قدم در عرصه انجام اقدامات لازم در حوزه استاندارد‌سازی نظام آموزشی و مدارس در استان اصفهان برداشته شده است.

در حال حاضر بسته‌هایی در اصفهان تهیه شده که استفاده از این بسته‌ها راهکاری برای استاندارد‌سازی مدارس در سطوح مختلف است و نیاز‌های آموزشی مدارس در بخش‌های مختلف از جمله تربیتی، اداری و آموزشی باید متناسب با استاندارد‌های روز دنیا باشند.

البته مدیران و مسئولان نظام آموزشی باید پیش از انجام اقدامات لازم در راستای استاندارد‌سازی مدارس، خط مشی و اهداف خود را برای قدم برداشتن در این حوزه مشخص کنند و امیدواریم در سال‌های آتی تمام مدارس و اماکن آموزشی موجود در سطح شهر‌ها و روستا‌های کشور در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها استاندارد شوند.

انتهای پیام/63004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول