اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان مرکزی:

7 واحد تولید سیم و کابل در استان مرکزی ‌پروانه استاندارد دارند

مدیرکل استاندارد استان مرکزی ‌با اشاره به فعالیت 12 واحد تولید سیم و کابل در استان مرکزی گفت: از مجموع این واحدها در حال حاضر تنها هفت واحد دارای پروانه استاندارد است.

7 واحد تولید سیم و کابل در استان مرکزی ‌پروانه استاندارد دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید سعید میرنظامی ‌مدنی‌ در همایش آموزشی استاندارد سیم و کابل صنعتی در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه اظهار داشت: صادرات سیم و کابل صنعتی با توجه به توانایی بالای استان در تولید این محصول موضوع بسیار مهمی است که تولید کنندگان باید با رعایت استانداردها و افزایش کیفیت ضمن تامین بازار داخلی در زمینه صادرات نیز فعال شوند.

وی تصریح کرد: افزایش صادرات سیم و کابل و تامین بازار داخلی این محصول باید به عنوان اصل مهم کاری در دستور کار تولید کنندگان قرار بگیرد.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی با تاکید بر اینکه افزایش سطح کیفی و کمی سیم و کابل نقش بسیار موثری در کاهش مصرف انرژی، افزایش ایمنی کار و بهبود تولید و خدمات دارد، بیان داشت: امروز ایران اسلامی در زمینه تولید سیم و کابل و دانش فنی تولید این محصول از جایگاه بسیار خوبی در منطقه برخوردار است که با کیفی سازی این محصول می‌توان نقش مهمی در صادرات داشت.

میرنظامی ‌مدنی با اشاره به فعالیت 12 واحد تولید سیم و کابل در استان مرکزی خاطر نشان ساخت: از مجموع این واحدها در حال حاضر تنها هفت واحد دارای پروانه استاندارد است و پنج واحد دیگر در شرف دریافت استاندارد هستند.

انتهای پیام/87010/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول