اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور اجتماعی استاندار هرمزگان خواستار شد

ضرورت تشکیل بانک جامع اطلاعات هنرمندان هرمزگان

مشاور اجتماعی استاندار هرمزگان با بیان اینکه تمام مدیران باید برای فرهنگ‌سازی و مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان احساس مسئولیت کنند، از «تشکیل بانک جامع اطلاعات هنرمندان» در این استان به عنوان نیازی ضروری یاد کرد.

ضرورت تشکیل بانک جامع اطلاعات هنرمندان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور میمنه در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین مرشدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: حوزه فرهنگ را نمی‌توان به شکل جزیره‌ای اداره کرد؛ بلکه تمام دستگاه‌های متولی این حوزه باید با همفکری و تعامل در این حوزه مهم فعالیت کنند.

مشاور اجتماعی استاندار هرمزگان ابراز داشت: دشمنان اسلام و انقلاب سال‌های متمادی درصدد هستند که از حوزه فرهنگ به آرمان‌های این مردم آسیب وارد کنند که همین امر نقش دستگاه‌های فرهنگی را سخت‌تر می‌کند.

میمنه افزود: در کنار اقدامات خوبی که صورت گرفته است، هنوز در بسیاری موارد شاهد هستیم که شهرستان‌ها و روستاهای ما در حوزه فرهنگ مظلوم واقع شده‌اند که باید همه دستگاه‌ها در این راستا احساس مسئولیت بیشتری کنند.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان با بیان اینکه زبان هنر زبانی تأثیرگذار است و نباید مسئولان از این ابزار خوب و مؤثر غافل شوند، اذعان داشت: امروز با زبان هنر می‌توانیم با ارزان‌ترین راه بسیاری از ناهنجارهای اجتماعی را از سطح جامعه حذف کنیم.

میمنه با اشاره به وجود تعداد بسیاری هنرمند جوان در سطح استان اضافه کرد: تشکیل بانک جامع اطلاعات هنرمندان و اهالی فرهنگ از نیازهای ضروری استان است که می‌تواند به ما در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی کمک کند.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان بیان کرد: دفتر آموزش استانداری هرمزگان نیز آمادگی کامل دارد تا در حوزه‌های هفتگانه هنر و مطبوعات دوره‌های آموزشی تخصصی برای جوانان هرمزگانی برگزار کند.

وی با انتقاد از صرف هزینه‌های فراوان در برنامه‌هایی که تأثیر بسزایی در عرصه فرهنگ ندارد، ابراز داشت: باید به سمتی برویم که بیشتر از عده‌ای خاص، مردم در گوشه و کنار استان از برنامه‌های فرهنگی استفاده کنند.

میمنه در پایان یادآور شد: متأسفانه در مناسبت‌های دینی و ملی دستگاه‌های فرهنگی آنگونه که باید کار نمی‌کنند و در بسیاری از موارد شاهد هستیم که برخی دستگاه‌ها در مناسبت‌های دینی حتی یک پارچه و بنر نیز نصب نمی‌کنند، اما برای کنسرت یک خواننده کل شهر از بنرهای تبلیغاتی پر می‌شود.

انتهای پیام/2310/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول