اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط غواصان صورت گرفت

کشف جسد نوجوان 17 ساله در سد سرارو سیریک هرمزگان

غواصان مرکز آتش‌نشانی شهرداری میناب موفق به یافتن جسد نوجوان 17 ساله در دریاچه سد خاکی روستای سرارو سیریک شدند.

کشف جسد نوجوان 17 ساله در سد سرارو سیریک هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، یکشنبه هفته جاری پس از تماس تلفنی یکی از اهالی روستای سرارو شهرستان سیریک مبنی بر غرق و ناپدید شدن یک نوجوان در محل سد خاکی این روستا، با مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر میناب، تیم غواصی پایگاه شماره یک آتشنشانی شهر میناب بلافاصله به محل مورد گزارش اعزام شدند.

تیم غواص پس از رسیدن به محل موردنظر و دریافت اطلاعات اولیه از نقطه حادثه دو نفر از غواصان خود را برای جستجو به زیر آب فرستاد که پس از 20 دقیقه تلاش در زیر آب در عمق شش متری جسد بی جان نوجوانی به نام حسن نوری پیدا و به بیرون از آب منتقل شد.

جسد حسن در میان بهت و انبوه خانواده و اهالی روستا توسط تیم امدادی آتشنشانی شهرداری میناب از آب بیرون آورده شده و تحویل پدر و مادر وی شد.

موسی خبر مدیر آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری میناب در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بین اینکه با آغاز فصل تابستان و گرم شدن هوا و تعطیلی مدارس و فراهم شدن اوقات فراغت برای نوجوانان، خطر غرق شدن در دریا و سدهای خاکی را تهدید می‌کند، اظهار داشت: ضرورت دارد والدین توجه بیشتری به فرزندان خود و کنترل آنها داشته باشند.

انتهای پیام/88004/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول