اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار همدان تاکید کرد

ضرورت تداوم طرح مروجین سلامت مدارس

معاون برنامه‌ریزی فرماندار همدان گفت: با مداومت در اجرای طرح مروجان مدارس، امیدواریم در سال تحصیلی 93-92 شاهد افزایش آمار مدارسی که در این طرح حضور دارند، باشیم.

ضرورت تداوم طرح مروجین سلامت مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان قنبری ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان اظهار کرد: طرح مروجان سلامت با بهره‌گیری از کادر بهداشتی مناسب و درجه‌بندی بهداشتی مدارس، یکی از طرح‌های مطلوب است که امیدواریم آموزش و پرورش و شبکه بهداشت شهرستان قهاوند به این امر مداومت داشته باشند.

وی تصریح کرد: حدود 250 آموزشگاه در ناحیه یک، 230 مدرسه در ناحیه 2 و 40 مدرسه در قهاوند در این طرح شرکت کردند که در نهایت 148 مدرسه زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار همدان بیان داشت: در سال تحصیلی 93ـ 92 با مدیریت شبکه بهداشت و همکاری سه ناحیه باید از یک سو شاهد افزایش آمار مدارسی که در این طرح حضور دارند، باشیم و از سوی دیگر تمام مدارس دارای طرح مروج سلامت شوند.

وی در خصوص کنترل فشار خون از سوی اقشار مختلف مردم نیز بیان داشت: مردم باید بدانند که فشار خون عامل بسیاری از بیماری‌هاست و باید در کنترل و پیشگیری آن بکوشند.

قنبری در پایان بر لزوم نظارت بر منابع آبی روستاها نیز تأکید کرد و افزود: بخشداران با تأکید بر دهیاران نظارت بر مخازن و منابع آب را پیگیری کنند.

انتهای پیام/89003/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول