اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

توجه به سوابق و برنامه‌های کاندیداها مد نظر قرار گیرد

فرماندار همدان گفت: توجه به سوابق و برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری باید مد نظر قرار گیرد.

توجه به سوابق و برنامه‌های کاندیداها مد نظر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، حسن قهرمانی‌مطلق اظهار داشت: تفکر و قدرت تجزیه و تحلیل مردم ایران اسلامی بالاست و آنان با انتخاب هوشمندانه وارد عرصه‌های اجتماعی و سیاسی می‌شوند.

وی گفت: مردم کشور ما با وجود مباحث و مشکلات مختلف نشان دادند که هر کجا فراخوان دفاع از انقلاب باشد آنجا حضور می‌یابند و هیچ کدام از مشکلات را به انقلاب و نظام نسبت نمی‌دهند.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه با وجود تحریم‌ها، تهدیدها و تورمی که حاصل از برخی مسائل خارجی و داخلی بود به خوبی نشان داد که مردم ما مردمی حماسه‌ساز است.

وی اعلام داشت: با نگاهی به سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که جوانان در آن نظراتشان را ارائه می‌کنند می‌توان دریافت که نوجوانی که پای صندوق رأی حاضر می‌شود نسبت به مسائل سیاسی زمان خود آگاه هستند.

قهرمانی‌مطلق اظهار داشت: با این توصیف می‌توان امیدوار بود که مردم ما با توجه به پیام مقام معظم رهبری و در راستای عمل به دستورات ایشان حماسه سیاسی خلق خواهند کرد.

وی با استناد به سخنان رهبری در ابتدای سال شاخص‌های اصلی انتخاب رئیس جمهور اصلح را چنین بیان کرد: طبق فرموده رهبری رئیس جمهور اصلح باید نقاط قوت همه رؤسای جمهور قبلی و فعلی را داشته و دور از نقاط ضعف باشد.

به گفته فرماندار همدان، ولایت‌مداری، ساده‌زیستی، عدالت در توجه به نقاط مختلف کشور، دلسوز نظام بودن، بی‌توجهی به مسائل دنیوی و مادیات، جلوگیری از رانت‌خواری، اجرای گفتمان امام و رهبری در امور داخلی و سیاست خارجی همه از شاخصه‌های انتخاب یک کاندیدای اصلح است؛ البته توجه به سوابق، برنامه‌های کاندیداها و مطالعه هر یک نیز باید مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه کاندیداهای تأیید صلاحیت شده کاندیداهایی هستند که با استعلام از مراجع سابقه سوء نداشته‌اند که مردم باید از میان آنها اصلح‌ را انتخاب کنند، افزود: مردم با مراجعه به افراد معتمد، بصیر و آگاه می‌توانند نسبت به سابقه اجرایی و مدیریتی کاندیدای انتخابی مطمئن شوند.

قهرمانی‌مطلق یکی از بزرگ‌ترین و اثرگذارترین فرآیند سیاسی در جمهوری اسلامی را انتخابات دانست و گفت: ایجاد زمینه لازم برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی وظیفه دولتمردان و رسانه‌هاست تا دولتی‌ها با رعایت بی‌طرفی و رسانه‌ها با گفتمان‌های سیاسی، تحلیل‌ها و معرفی کاندیداها مردم را در انتخابات یاری کنند و شور انتخابات را در آنها برانگیزند.

انتهای پیام/89002/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول